הייי.....
אני חדש בפורום וזו ההודעה הראשונה שלי
הבעיה שלי היא די פשוטה: ההורים שלי לא מוכנים לתת לי פרטיות. המחשב נמצא אצלי בחדר, אז בבוקר כשאני עוד ישן הם נכנסים לחדר שלי כדי להשתמש במחשב ובכלל לא מתחשבים בי. זה בעצם הקש ששבר את גב הגמל, יש עוד הרבה דברים. הם אף פעם לא דופקים בדלת. הם ממשיכים להתייחס אליי כמו אל ילד קטן אבל אם אני צריך עזרה במשהו או משהו כזה הם אומרים שאני גדול מדי לקבל עזרה בזה. זה כבר מעבר לשלב של וויכוחים וריבים פשוטים... פשוט נמאס לי מזה ואני לא יודע מה לעשות... ואח"כ הם באים כאנשים נחמדים שרוצים לעזור, ואני אומר להם שיעזבו אותי אז הם אומרים שזו חוצפה ושהם לא מוכנים לזה. אני פשוט נגעל מהם ומתבייש בזה שהם ההורים שלי (למקרה ששכחתי להגיד - הם גם עושים לי בושות...). אני יודע שנתקעתי איתם וצריךם לחיות עם זה, אבל אחרי 13 שנים שסבלתי את זה אני לא יכול עוד.
אני חדש בפורום וזו ההודעה הראשונה שלי