הייי.....

*-*SUNSHINE*-*

New member
הייי......./images/Emo13.gif

לא יודעת אם קשור לפורום או לא אבל...אמרו לי שיש איזהשהי דרך להבהיר שער עם לימון ו/או מיץ לימון... מישהו יודע איך?! ממליצים? תודה
שני.
 
אוקי אני לא יודעת עם זה ממש עובד

אבלללל את מורחת לימון על השיער...כיאלו לימון סחוט... ואז יושבת בשמש כמה זמן (לשים משקפי שמש וקרם הגנה) ואחרי זה מתקלחת ויכול ליהיות שזה עובד תנסי
בהצלחה
 

plomphy

New member
מיץ לימון ותה קמומיל

תעשי קוקו ותמרחי..... תיהיי בשמש אבל לא יותר מדי אחרת זה יצא לך------ איכס!
 

plomphy

New member
לא נראה לי שזה יצליח

אבל מממיייי יודע- אם לא יצליח לך לפחות תריחי כמו תפוז
 
חחחחח זה עבד פעם לאיזה ילד מהשכונה

שלי....מקסימום עם את רוצה להבהיר תקניייייי תחמצון הזה...(למרות שזה יאק)ועושה תשערות כמו מטאטא.... וחוץ מיזה לתפוז יש ריח טוב לא
טוב מה הקשר...
 

Springy

New member
כשהייתי קטנה

אמרו לאימא שלי שג´ל יהרוס לי את השיער אז היא היתה מורחת לי עליו מיץ לימון סחוט (מהסוג הזול שקונים בסופר בבקבוקים גדולים, כמו של חומץ או סירופ לשתיה). לא מרחתי את זה על כל השיער, אלא רק על החלק הקדמי שלו, אבל השמש אכן מבהירה את השיער. זה לא יוצא בלונד, אלא גוונים שבהירים יותר מהצבע הטבעי של השיער. מה שכן, זה גורם לשיער להיות קשה מאוד, כך שאני לא יודעת אם מומלץ כל כך לשים את זה על כל השיער.
 
למעלה