הייי לכולם..

הייי לכולם..

יש מצב שמישו יודע באיזה שעה אביב עולה ברוק העצמאות? כי אם זה בשבע זה יהיה ממש מבאס כי לא יצא לי לראות אותו:( ד"א, אני חדשה פה חח
 
למעלה