הייי כולם!

sapirr1

New member
11

תמונה אחרונה ותכף אני אעלה את הסרטון...
 
../images/Emo39.gif2רוכית הש2ית../images/Emo70.gif../images/Emo24.gif

תודה על התמונות הן ממש יפות
ברוכה השבה!!!!!!! התגעגענו! -
- נופר.
 
ספירוששששש../images/Emo99.gif

ברוכה השבה
איזה כיףף לך ראית את המושלממממממממתתתתתתת
תמנות מהממוווווווות
ושמחה שחזרת בובית
 

i love skat

New member
תודהה רבההה..../images/Emo13.gif

איזה מתוקה היא.. אבל מה זה? הצגת ילדים..?=\..
 

natali2007

New member
תמונות מקסימות!!!

אהבתי את השימלה של אגם בתמונה האחרונה חיחי
 
../images/Emo41.gifיאהה איזה תמונות יפות תודה..

מחכה לסירטון ואני גם עכשיו בתהליך להעביר לכם את הסרט מדורת השבט למי שרוצה לראותת...
 

mazalj11

New member
../images/Emo41.gif ספיר..

תודה מאמיי איזה תמונות מדהימותת שמחה שנהנתתת
אוהבתת מזל
 
נצל"ש: ביום שני כולם מצביעים

אוהד אלישע הקומונה- http://www.tapuz.co.il/Communa/userCommunaMsges.asp?Communaid=11600&smsMsg= - בבקשה תכתבו הודעות!!
 

M a m u s h k a

New member
ברוך שובךך((=

שמחה שנהנת מתוקה.. אממ נראה לי אני קצת לא בעניינים.. איזה הופעה יש לאגם? בכל מקרה אגם יפיופה ומושלמת כרגיל
 

sapirr1

New member
תודה כולם... ../images/Emo13.gif

גם אני התגעגעתי... וסורי אני לא יכולה להעלות את הסירטון הוא עושה לי בעיות.
אני מקווה להעלות אותו מתישהו.. ננסה ובקשר להופעה של אגם אז היא הופיעה בים המלח במלון מג'יק נירונה (איפה שאני הייתי) והייתה הופעה מדהימה ונחשו מי היה איתה??? ברוררררררררררר יוני דותן כמובן!..חחח וגם אבא של אגם היה והיה קצת בעיות כי אסור לצלם בווידאו במהלך ההופעה ותפסו אישה אחת מצלמת ואבא של אגם התחיל לריב איתה וזה..ובסוף ההופעה חילקו כאלה גלויות של אגם עם תמונה שלה מסקצ'רס... קיצר אני מצטערת שרק עכשיו אני מגיבה אבל הלך לי המחשב ואני אצל חברה . נשיקות לכולם!
ביי
 
למעלה