תודה כולם... ../images/Emo13.gif
גם אני התגעגעתי... וסורי אני לא יכולה להעלות את הסירטון הוא עושה לי בעיות.
אני מקווה להעלות אותו מתישהו.. ננסה ובקשר להופעה של אגם אז היא הופיעה בים המלח במלון מג'יק נירונה (איפה שאני הייתי) והייתה הופעה מדהימה ונחשו מי היה איתה??? ברוררררררררררר יוני דותן כמובן!..חחח וגם אבא של אגם היה והיה קצת בעיות כי אסור לצלם בווידאו במהלך ההופעה ותפסו אישה אחת מצלמת ואבא של אגם התחיל לריב איתה וזה..ובסוף ההופעה חילקו כאלה גלויות של אגם עם תמונה שלה מסקצ'רס... קיצר אני מצטערת שרק עכשיו אני מגיבה אבל הלך לי המחשב ואני אצל חברה . נשיקות לכולם!
ביי