הייי אנשים

RN2

New member
תגובה

אם לא היה הקטע גיטרה של ארז נץ המוכשר, הטראק היה משעמם.
 

anigo montoya

New member
אני חושב

שמהרגע שנכנסת הגיטרה לקראת הסוף זה פשוט יפה מדקה 3:00
 
למעלה