היזהר אליסיס נגמרו החיים הקלים של הירוקים שלך. הפועל באר-שבע חזרה לליגת העל!!!!!!!!!
A all New member 9/6/01 #1 היזהר אליסיס נגמרו החיים הקלים של הירוקים שלך. הפועל באר-שבע חזרה לליגת העל!!!!!!!!!
E eliasys New member 9/6/01 #3 אז תגיד לצחוק או לבכות???? חחחחחחח תשמע פעם הפועל באר שבע ניצחה אותנו 7-0 זה היה אם אני זוכר טוב בשנת 85-86 או משהו כזה. אז אני לא מזלזל בה בכלל
אז תגיד לצחוק או לבכות???? חחחחחחח תשמע פעם הפועל באר שבע ניצחה אותנו 7-0 זה היה אם אני זוכר טוב בשנת 85-86 או משהו כזה. אז אני לא מזלזל בה בכלל
B B.Shokor New member 11/6/01 #4 ALL, אוליי תיזהר אתה ?!!! כי יש שתי קבוצות בשטח ובדרכם לליגת העל, איחוד בני סכנין ומכבי אחי נצרת.
ל ליטל א מ New member 11/6/01 #5 גם הפועל טירה טובים השנה כל הכבוד להפועל טירה השנה ``שיחקו אותה ועולים ליגה בהצלחה!!!
A all New member 12/6/01 #9 איפה אתה חיי שוקור ועל מה אתה מדבר העונה הסתיימה ויש רק שתי עולות לליגת העל.