היזהר אליסיס

  • פותח הנושא all
  • פורסם בתאריך

all

New member
היזהר אליסיס

נגמרו החיים הקלים של הירוקים שלך. הפועל באר-שבע חזרה לליגת העל!!!!!!!!!
 

eliasys

New member
אז תגיד

לצחוק או לבכות???? חחחחחחח תשמע פעם הפועל באר שבע ניצחה אותנו 7-0 זה היה אם אני זוכר טוב בשנת 85-86 או משהו כזה. אז אני לא מזלזל בה בכלל
 

B.Shokor

New member
ALL, אוליי תיזהר אתה ;)?!!!

כי יש שתי קבוצות בשטח ובדרכם לליגת העל, איחוד בני סכנין ומכבי אחי נצרת.
 

ליטל א מ

New member
גם הפועל טירה טובים השנה

כל הכבוד להפועל טירה השנה ``שיחקו אותה ועולים ליגה בהצלחה!!!
 

all

New member
לא הפעם שוקור

השנה העסק סגור - הפועל ב``ש ו קרית גת סופי!!!
 

all

New member
איפה אתה חיי שוקור ועל מה אתה מדבר

העונה הסתיימה ויש רק שתי עולות לליגת העל.
 
למעלה