היו שלום...

היו שלום... ../images/Emo7.gif

לכל דבר טוב - יש גם סוף...
הנה שנה עברה, חלפה לה... ואני אצטרך לעזוב את הפורום המדהים הזה. אני חייב להגיד שמאוד קשה לי עם זה, הרבה יותר קשה ממה שחשבתי שיהיה. ובנוסף, במהלך התקופה שלי בפורום, נקשרתי כאן להמון אנשים מיוחדים ורכשתי חברים של אמת. ככה שעוד יותר קשה לי לעזוב...
באמת שזכיתי להכיר פה אנשים מדהימים, מקסימים!
כשנכנסתי לראשונה לפורום הייתי ממש תמים ולא הכרתי אפ'חד.
מפגש פורום ראשון שלי ב-160. ואז נכנסתי עמוק יותר ויותר לפורום והתחברתי אל אנשים.
ואז הגיע התור של פרוייקט "פוטר הזהב" - שהיה בשבילי ממש אלוהי.
מפגש שני ושלישי - שאני לא מוצא את התמונות שלהם בפורום משום מה. =\
ובאמת שאני אוהב אתכם. אנשים מקסימים, אבל כמו שאמרתי... לכל דבר טוב יש גם סוף. אתם תחסרו לי. אני לא מסוגל לחשוב על יום בלי אינטרנט, אבל...
מה לעשות? לא הצלחתי לשכנע את אמא לעשות עוד שנת אינטרנט ואני כ"כ מבואס. =\ אני כ"כ אוהב אתכם ואני רוצה לעזוב את הפורום בהרגשה טובה.
יהיו כ"כ הרבה אנשים מהפורום במסנג'ר שאני ירצה לדבר איתם כל יום, אבל... זהו. עברה לה שנה. היה נחמד, היה נעים והיה מקסים - אבל זהו.
אני מקווה שאוכל לבוא לבקר מדי פעם, דרך המחשבים בביה"ס. ואני ממש ממש ממש אוהב אתכם
באמת
היו קצת רגעים קשים פה בפורום בהתחלה, כשלא ידעתי לשרשר.
אבל עבר... קראתי ת'תקנון ולמדתי ת'חוקים.
והנה, חבר פורום ותיק נאלץ לעזוב מסיבות טיפשיות. נו, ניחא... יבוא עוד מישהו שיוכל לבדר ולהרים את הפורום עד לשער-תפוז.
אני כ"ככככככ אוהב את הפורום ואת האנשים בו שאני לא מסוגל להיכנס לפורום ולראות ת'תגובות לשרשור הזה. תגובות שיגרמו לי לעזוב בבאסה את הפורום. =\ נכון, זה קשה, אבל יעבור.
ואני מקווה להישאר בקשר אם כל אלה שאני מכיר טוב וגם אשמח לפתח קשרים חדשים עם חברים חדשים מהפורום. באמת שהכרתי פה וואחד אנשים מקסימים שעזרו לי בחיים. וגרמו לי להיות... "אבי" שאתם מכירים. תודה לכם. תודה על שנה מקסימה ש... נגמרת עוד שלושה ימים. תאריך כניסה - 10.7.05. תאריך יציאה - 10.7.06. נשאר לי קצת זמן להיכנס לפורום, אבל אני אנטוש בשיא. אני לא אשאר פה עד הרגע האחרון, אני אבלה את זמני בדיסקוסים אחרונים במסנג'ר ו... אבוא פעם בכמה זמן לראות תגובות לשרשור הזה עד ליום ראשון. חולה לכם על התחת.
ו... חבר'ה, אל תשכחו לעדכן אותי בקשר למפגשי-פורום כשיהיו. אני אוהבבבבבבבבבבבבבבבב אתכם
לא רוצה לעזוב... ואני גם מפחד ללחוץ עכשיו על "שלח", אבל אני חייב. כנראה הודעה אחרונה שלי בפורום, אז שיהיה לכם חיים מעולים.
אתם אנשים... פשוט מדהימים
אני לא אזכיר פה אחד אחד, כי אני יודע שאני אשכח מישהו מעצם היותי סנילי - אז לכן אני רק אגיד שבאמת נהנתי במשך השנה הזו!
תשמרו על קשר, אם אני אצליח להתחבר מאיזה מקום נידח לאינטרנט.
ICQ#: 345016952 MSN Messenger: [email protected]
חולה עליכם.
תהיו ילדים טובים, אה?
תשמרו על הכחולות. אל תעצבנו אותן... ו... ביי לכם.
שלכם, אבי.
 

Burning Witch

New member
נתגעגע ../images/Emo24.gif

ואל תידאג לא נשכח אותך! אהה ושאלה. אם אין לך אינטרנט איך תוכל להכנס למסנג'ר? נשיקות
אלין.
 
לא ממש

הכרתי אותך אבל לפני שהצטרפתי רקראתי הרבה בפורום ואתה ממש מצחיק
להתראות!
 
../images/Emo7.gif אוי אבי, אין לך מושג כמה שתהיה

חסר, במיוחד לי. עזרת לי באחת התקופות הכי קשות שהיו לי. תודה.
זה יהיה דבילי לציין כמה תרמת לפורום כי כולנו יודעים את זה... אז אבי, תשמור על עצמך, ותשמור על קשר. וחסר לך, אם תשכח אותי.
 

InBaR 85

New member
אבי../images/Emo7.gif

אוף אני לא יודעת מה להגיד לך חוץ מזה שאני ממש יתגעגע אליך,והפורום יהיה שונה בילעדך
אתה תיהיה חייב לבוא לכל מפגש פורום ואני אדאג באופן אישי שתבוא לכל מפגש ומפגש שיהיה
אז אבי,תשמור אל עצמך,ואל תשכח אותנו,אנחנו בהחלט לא נשכח אותך.
לאב יו
ענבר
 

saaror

New member
הייה שלום

אולי תרגיש רע בקשר לזה שאין לך אינטרנט,אבל בכל דבר רע יש גם טוב. עכשיו במקום לשבת שעות מול המסך מקלקל המוח והעניים המקולל הזה,תוכל לצאת החוצה,לעולם הכמעט אמיתי,שם,מחוץ לדלת. להתראות
 

2 Mיכל

New member
היה שלום ובהצלחה../images/Emo24.gif

אולי תבוא בכ"ז למפגשים. ו... תנסה לשכנע את ההורים שלך בכ"ז. תבטיח לאמא שלך שתהיה פחות במחשב ותמצא את הרשת שנותנת את המחיר הכי מוזל (אני מתארת לעצמי שזה בסביבות ה-30 ש"ח בחודש). אם יש לך כבלים למשל, אינטרנט זה כבר סיפור קטן. נסה לשכנע אותה שוב...
 
למעלה