היו בשימוש צה"ל? שלום, מקווה שיש כאן מישהו שמבין בהיטוריה של צה"ל...האים צה"ל הישתמש בתלושים לשבת בשיקמיות? מישהו מבין מהם החותמות בערבית? צירפתי צילום, תודה.