היו בשימוש צה"ל?

huddy

New member
היו בשימוש צה"ל?

שלום, מקווה שיש כאן מישהו שמבין בהיטוריה של צה"ל...האים צה"ל הישתמש בתלושים לשבת בשיקמיות? מישהו מבין מהם החותמות בערבית? צירפתי צילום, תודה.
 

אוהד11

New member
פרוש החותמות בערבית:

"משימות" או "מבצעים", מיוחד ליחידה 717
 

huddy

New member
עבור אוהד

תודה עבור התשובה, והאם ניתן ליצור עמך קשר? יש לי עוד שאלות, תודה.
 
למעלה