היו אחלה הופעות

G MaN aka Satla

New member
היו אחלה הופעות

אני קלוד ודרור חזרנו מניצנים היה בן זונה פרטים בהמשך
 

Big B

New member
הקהל ברובו היה מסרי...

חחחחחחחחחח רוקיסטים כאלה בלהההההההה אני נגעל.... פיחש פיחשזה מגעילללללל ו פורטיס הזה כזה ***** .... לא היה קהל של היפ הופ אבל סאב והצל נתנו בראש יחד עם מומי לוי.. ממש יפה.. וגם סיון שרה מדהים.... ומקי בכלל פרפורמר מדהים את זה כבר ראינו ב מסיבה של עסק שחור....
 
למעלה