חחחחחחחחחח רוקיסטים כאלה בלהההההההה אני נגעל.... פיחש פיחשזה מגעילללללל ו פורטיס הזה כזה ***** .... לא היה קהל של היפ הופ אבל סאב והצל נתנו בראש יחד עם מומי לוי.. ממש יפה.. וגם סיון שרה מדהים.... ומקי בכלל פרפורמר מדהים את זה כבר ראינו ב מסיבה של עסק שחור....