היוש...שאלה :)

היוש...שאלה :)

רציתי לשאול איזה ציוד או דברים כאלה צריך להביא לטירונות... בדרכ לגיוסים רגילים עושים ממש קניות לפני ומביאים בערך את כל הבית...אבל יש לי תחושה כאילו לא צריך כלום.. משהו יודע מה צריך לקנות אם בכלל? טנקס :D
 

אייני

New member
אם את לא ישנה שם

אז באמת לא צריך להביא כלוםXD מלבד כמובן ללבוש מדים וזה ולהביא חוגר וכל השטויות האלה. אם את ישנה שם, אז וול - תביאי מה שאת צריכה כדי לישון שםXD אבל בכל מקרה באמת שלא צריך להשתגע יותר מדיי.
 

אייני

New member
בסוף השרשרת חיול, כשתיפגשי עם המפקדים

או ביום הראשון של הטירונות, גם אפשרי לבקש. רק תזכרי - אם את לא גרה רחוק - אז את לא ב"עדיפות" שם וזה על בסיס מקום פנוי. ככה שעדיף שתבקשי כמה שיותר מוקדם.
 
למעלה