היופי כבר לא קובע?

היופי כבר לא קובע?

יש פה משהו מפתיע ושונה מתוכניות ריאליטי אחרות. לא נראה שיש איזה קשר בין ההצלחה של המתמודדים בהאח הגדול לבין היופי שלהם. הפייבוריט כרגע, אבא בובליל, הוא גם המכוער ביותר בבית, ללא תחרות. קראתי שהוקמה קבוצה בפייסבוק שקוראת לו לשים חולצה. שפרה, ג'ני, קרן. הראשונה היא הפחות יפה מביניהן, אבל היא זו ששורדת בינתיים. ג'ני בכלל נבחרה אחרונה על ידי הצופים, למרות שהיא דוגמנית, וגם בפורום פה מישהי התעקשה שהבנים שאוהבים את היופי הרוסי שלה יצביעו עבורה בהמוניהם. זה לא קרה.. אשר היה אחד המועמדים הבולטים להגיע לגמר, למרות שהוא הצעיר הכי פחות יפה בבית (אם כי הוא נראה לא רע). עינב, מועמדת כמעט ודאית לגמר, היא בטח לא הבחורה הכי יפה, וערן זילברמן, דוגמן בעיני עצמו ואוסף קוביות בטן, נפרד מאיתנו מהר מהמצופה. אפילו בוריס נראה יותר טוב מאחיו התאום ליאון, אבל הועזב לאלתר. היחיד שמצליח לרתום את היופי שלו כרגע נראה צבר. לא ברור למה דווקא הוא, אבל גם זה עלול להיות זמני. מה קורה פה? היופי כבר לא מוכר כמו פעם? אנשים נעשו פחות שטחיים?
 

דינה128

New member
הגזענות גוברת על היופי, לצערי

הפכו להיות שני מחנות, הרבה "בזכות" עינב שהוציאה את השד העדתי מהבקבוק והשתמשה בו ללא אבחנה. בשלב מאוד מוקדם במשחק התחילה עם "אנחנו הספרדים יותר חמים, מה הם יותר טובים מאיתנו?....." אבל בדיקה קלה מראה שבצד ה"שני" של עינב ויוסי יש את שי שטרית, שהוא מרוקאי גאה וצבר גדיש, שהוא חצי מרוקאי גאה, שסיפר לא פעם על הסבא המרוקאי שלו ועל השיחות שלהם, זה לא מפריע לעינב לצעוק הם האשכנזים... ולדאבוני, מי שצועק חזק יותר, תופס תאוצה .. ולכן פתאום התחילו לצוץ כמו פטריות אחר הגשם, כל מיני הערות שלקחו את המשחק למקום אחר. עכשיו זה הפך להיות אנחנו נעשה הכל שהמזרחים יראו לאשכנזים האלה או איך שהתבטאה ונסה על איתי האשכנזיפטים... ואכן סוף המשחק ידוע- בובליל זוכה במיליון.
 

טלטוש

New member
מלחמת העדות זה רק בשביל הרייטינג

כמו שאמרת אין ממש עדות מוגדרות, גם בבית וגם מחוצה לו. מי שנתלה ב"עדתיות" כדי לפסול קבוצה שלמה אחרת. עושה את זה רק מרגשי נחיתות.
 

טלטוש

New member
הודעה שעושה לי טוב

כן, כנראה שלא בוחרים לפי היופי, אלא לפי העניין. חוץ מזה שבעיני ערן לא היה ממש מושך אבל כנראה שהכל עניין של טעם וריח
 
למעלה