היוסנג (כתבתי נכון?) ראיתי את המחיר

black enigma

New member
היוסנג (כתבתי נכון?) ראיתי את המחיר

מחירים בפול גז. . . עכשיו מה שלא ברור לי תמיד טוענים שהונדה יקרים (לפחות להם יש קבלות) בכלים הקטנים שלהם ואז אני מדפדף לי בפולגז ורואה שיש מחירים ליבואן החדש של היוסנג, ומה רואות עיניי ? שלמשל דגם ה 250 שלהם עולה כמו הונדה CBF250 אז איפה הכדאיות כאן ? בא יבואן חדש מחו"ל , בא מקוריאה שזו לא ארץ הכי מועדפת על ישראלים ( אחרי כמה שנים אולי כן תהיה כמו בתחום הרכב שקודם על ידי חברות הליסינג בתאכלס) וקובע מחיר לכלי שלו כמו של כלי יפני שאמור להיות יקר יותר. האם יש נציגים שלהם כאן שיכולים קצת לשפוך אור על הדברים ? על התמחור? למען האמת , אם המחיר היה ריאלי יותר כשל הטאיוונים אני בטוח שהיו זוכים לאהדה גדולה יותר . אם דגם ה 250 שלהם היה עולה כ 25,000 שקל לחדש אני חושב שיכל לתת תחרות אמיתית ולעלולת הרבה כלים חדשים על הכביש . סתם מחשבות ....
 

x0d

New member
נראה לי שצריך לחכות,

תן להם חצי שנה, עד שיגמר הכסף, ותראה אותם מתקפלים כלעומת שבאו. אין קסמים, אם אתה מוכר מוצר שנתפס כנחות (וזה לא משנה אם הוא באמת נחות), לפחות תוריד את המחיר. אם כי, זה נכון יותר בשוק שמבוסס על רגש כמו אופנועים ופחות בשוק כמו המכוניות - הרי הקוריאנים לא כלכך זולים לעומת היפנים ובכל זאת מוכרים.
 

black enigma

New member
לא מסכים , כיום זה כך

אבל בעבר היה הבדל מחירים גדול יותר בין יפני לקוראני בתחום הרכב ה 4 גלגלי. אבל אז נכנסו הרבה חברות ליסינג שקיבלו הנחות ענק על התוצרים הקוראנים (עבדתי באחת החברות ) והם בעצם אלו שקדמו את תחום הרכב הקוראני בארץ. כי בעוד שטויוטה היו נותנים 4-6 % הנחה על רכב לחברות ליסינג הקוראניות היו נותנות 12 ומעלה עד לכדי 19 אחוז. והאמן לי שבתור איש מכירות שהיה מקבל אחוזים גם על כדאיות הרכב לחברה .... זה היה לפעמים נכנס בשיקולים . תחשוב על זה שאם הייתי מוכר שברולט (דייהולט) בתקופה שהן רק הגיעו הייתי מקבל מעל 1000 שקל עמלה לעומת 200 על רכב יפני תחשוב לבד מה זה אומר . אגב UMI היו נותנים גם הנחות שחבל על הזמן מה שקידם מאוד את דייהולט בשוק הישראלי .
 

cafesito

New member
תרכב על הCBF250 ועל הקומט250

אחר כך תשאל איפה מיוצר כל אחד, תעשה את החשבון כשיהיו לך כל התשובות והניסיון משניהם.
 

black enigma

New member
למען האמת הם לא בראש מעייניי

אבל אולי סתם בשביל הקטע אעשה זאת :) משום מה נראה לי שאני ארגיש כמעט אותו דבר אפילו שהראש אומר שההונדה יהיה איכותי יותר . ועדיין אני חושב שזו לא סיבה טובה למחיר .
 

M a x

New member
המממ איש....

תן הסבר טיפה יותר מעמיק , עושה רושם שנשאלת כאן שאלה מכובדת , המחירים זהים כמעט לחלוטין. מצד אחד מונחת יוקרתה של הונדה (לא משהו האמת ואני יכול לומר זאת בלי חשש כי האפרסק משוטט בחו"ל) מצד שני,חברה לא מוכרת.... אז לאן בעצם אתה מכוון , מתשובתך אני מבין שרכבת על שני הכלים.....
 

cafesito

New member
הייתי מעדיף שהתשובה לא תגיע ממני.

על הCBF רכבתי כמה פעמים אצל מורי נהיגה\רכיבה וגם על הקומט רכבתי. על הרישיון של כל כלי ניתן למצוא את ארץ הייצור, אופנוע שהיה מגיע מיפן היה עולה יותר... מנוע V חדש יחסית מול מנוע מיושן (אמין ככל שיהיה) מזלג קדמי הפוך ומכללים שלא היו מביישים אופנועים גדולים יותר הם בין הסיבות למחיר של הקומט. מספר כלים איכותיים שיעלו בקרוב על הכביש בנפחים אלו יעלו בין 35K ל40K, חלק מהיבואנים יביאו את הכלים מאיטליה (ימאהה), מברזיל, הודו, ועוד מקומות. אופנוע מאיטליה או מיפן אני קונה בשימחה, מקוריאה אני מוכן לקחת סיכון בלי בעיה, מהודו וברזיל אני הייתי נזהר.
 

Dresdner

New member
מבחן דרכים

שהשווה בין הGT650 (בתמונה) ל SUZUKI SV650 שהם כלים מאד דומים עם אותו המנוע משום מה הSV יצא יותר טוב במבחן אבל הפואנטה היא שהSV נמכר בגרמניה באיזור ה33,000 שקל והGT נמכר ב22,400 וזה מה שאמור לעשות את ההבדל לצרכן בהחלטה אם לקנות SV או GT המחירים שהיבואן קבע בארץ נראים כמו אסון פיננסי עתידי
 

black enigma

New member
שמע אם ה GT יעלה 25 K כאן (250) אני

חושב שיהיה לו סיכוי להצליח . נשמע לי כמו מחיר הוגן לכלי שאף אחד לא ממש מכיר בארץ , שלא בא מיפן ושרק כמה חודשים כאן.
 

Dresdner

New member
ברור

לא מובן לי איך הוא (היבואן) משווה מחיר להונדה, ועוד שים לב שהמחירים מצוינים בתור מחירי חדירה לשוק
 

C O L T

New member
../images/Emo45.gif יתקפלו כמו רבים וטובים

אולי הם בונים על הרפורמה ברישוי שתגביר את הביקוש בצורה אשר לא תאפשר ליבואנים האחרים לספק את כל הדרישה לאופנועים קטנים. לא מקבל את הקביעה שמוצר זול בהכרח ייתפס בתור מוצר נחות, הלקוח אינו לגמרי טיפש ויודע מתי מציעים לו תמורה טובה למחיר. מחירים כמו של הונדה זה לא זה, בכלל לא. אז במקום לחדור לשוק בחוכמה, ימכרו בסוף במחירי פשיטת רגל, איזה ניהול חכם! כל פעם שאני רואה עסק כזה אני מגרד בפדחת וחושב אם הם עושים את זה בתור מקלט מס או להבנת כספים, כי עסק תקין זה לא יכול להיות.
 

yoman321

New member
הם עושים בשכל

ברגע שאתה מוכר מוצר בשוק חדש במחיר "מציאה" אתה מיד מגדיר את המוצר שלך כפחות איכותי ובכך אתה יורה לעצמך ברגל עדיף להיכנס עם מחיר גבוהה ובשנים הראשונות לסבול מסבסוד המוניטין שלך על ידי לקוחות שמסוגלים לחשיבה עצמית וקבלת החלטות + מתן תנאי קניה יותר נוחים אבל הכי חשוב בכל הסיפור שהמוצר שלך באמת יהיה שווה למחיר שאתה דורש אחרת תעלם מהר מאוד
 

Vaderom

New member
אבל

כשהמוצר שלך עולה בכ20% פחות מהמתחרה בחו"ל, ובארץ הם פתאום עולים אותו דבר..
 

Dresdner

New member
יש אמת במה שאתה אומר

אבל במבחני דרכים שאני ראיתי היוסונג לא היה גרוע אבל אף פעם לא ניצח את המתחרים אז ככה שבמציאות המוצר אולי לא נחות אבל ברמה אחת למטה לכן המחיר צריך להיות נמוך מהמתחרים על מנת להיות יותר אטרקטיבי
 

Dresdner

New member
דרך אגב

ביליתי ב20 דקות האחרונות באתר היוסונג ושם אתה יכול לראות כתבות של מגזינים שכותבים דברים טובים על דגמי היוסונג ואני מאמין להם אבל שים לב שאף אחד מהמבחנים הוא לא מבחן השוואתי. לפי מה שקראתי האופנועים שלהם הם ברמה טובה ועל זה אין ספק השאלה היא איך הם בהשוואה למתחרים כי כשמישהו יבוא להוציא כסף על שני אופנועים שעולים אותו הדבר ברור שהוא יבחר את הטוב ביותר אפילו אם ההבדל יהיה מאד קטן. אני חייב להודות שעל ה250 לא קראתי שום דבר וכל ההתיחסות שלי היא על ה650 דרך אגב ה HONDA 250 לא נמכר בגרמניה לכן אין השוואה של שני הדגמים פה
 

yoman321

New member
אני לא באתי להגן עליהם

רק ציינתי סיבה הגיונית למהלך שיווקי
 

Dresdner

New member
האמת

שעם כל הביקורת הייתי רוצה לראות את היבואן מצליח כי אין מספיק יבואנים בארץ וככול שיהיה יותר יבואנים זה יותר טב לצרכן וחוץ מזה זה נראה לי לפעמים שכולם רוכבים על אותם אופנועים בארץ וחסר מאד גיוון
 

Crash Zone

New member
איזה שטויות.

איזה מתחרים יש להם בארץ?רק הונדה כאשר הוא לא ממש מתחרה - המחיר הוא אותו מחיר. על האיכות אפשר להתווכח אבל נתונים טכניים הGT250R הרבה יותר טוב. איזה סיבה יש להם להוריד את המחיר למשהו מצחיק??יש להם כמעט מונופול פה. האופנוע בחו"K עולה 5K דולר, משמע 25000 שקל בערך, אתה רוצה שהם יפסידו כסף?עולה כסף לייבא ולשלם מיסים. בכל מקרה אני גם הייתי מקווה שהוא היה עולה 2-3 אלף פחות אבל הוא לא.
 
למעלה