black enigma
New member
היוסנג (כתבתי נכון?) ראיתי את המחיר
מחירים בפול גז. . . עכשיו מה שלא ברור לי תמיד טוענים שהונדה יקרים (לפחות להם יש קבלות) בכלים הקטנים שלהם ואז אני מדפדף לי בפולגז ורואה שיש מחירים ליבואן החדש של היוסנג, ומה רואות עיניי ? שלמשל דגם ה 250 שלהם עולה כמו הונדה CBF250 אז איפה הכדאיות כאן ? בא יבואן חדש מחו"ל , בא מקוריאה שזו לא ארץ הכי מועדפת על ישראלים ( אחרי כמה שנים אולי כן תהיה כמו בתחום הרכב שקודם על ידי חברות הליסינג בתאכלס) וקובע מחיר לכלי שלו כמו של כלי יפני שאמור להיות יקר יותר. האם יש נציגים שלהם כאן שיכולים קצת לשפוך אור על הדברים ? על התמחור? למען האמת , אם המחיר היה ריאלי יותר כשל הטאיוונים אני בטוח שהיו זוכים לאהדה גדולה יותר . אם דגם ה 250 שלהם היה עולה כ 25,000 שקל לחדש אני חושב שיכל לתת תחרות אמיתית ולעלולת הרבה כלים חדשים על הכביש . סתם מחשבות ....
מחירים בפול גז. . . עכשיו מה שלא ברור לי תמיד טוענים שהונדה יקרים (לפחות להם יש קבלות) בכלים הקטנים שלהם ואז אני מדפדף לי בפולגז ורואה שיש מחירים ליבואן החדש של היוסנג, ומה רואות עיניי ? שלמשל דגם ה 250 שלהם עולה כמו הונדה CBF250 אז איפה הכדאיות כאן ? בא יבואן חדש מחו"ל , בא מקוריאה שזו לא ארץ הכי מועדפת על ישראלים ( אחרי כמה שנים אולי כן תהיה כמו בתחום הרכב שקודם על ידי חברות הליסינג בתאכלס) וקובע מחיר לכלי שלו כמו של כלי יפני שאמור להיות יקר יותר. האם יש נציגים שלהם כאן שיכולים קצת לשפוך אור על הדברים ? על התמחור? למען האמת , אם המחיר היה ריאלי יותר כשל הטאיוונים אני בטוח שהיו זוכים לאהדה גדולה יותר . אם דגם ה 250 שלהם היה עולה כ 25,000 שקל לחדש אני חושב שיכל לתת תחרות אמיתית ולעלולת הרבה כלים חדשים על הכביש . סתם מחשבות ....