היום
היום
היום
היום
היום

היום../images/Emo13.gifהיום../images/Emo13.gifהיום../images/Emo13.gifהיום../images/Emo13.gifהיום../images/Emo13.gif

(הווו... גוד אולד טיימס.
) היום היום היום היום היום היום היום היום היום היום היום היום היום היום היום היום היום היום היום היום היום היום היום היום היום היום היום היום היום היום היום היום היום היום היום היוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! עוד 7 שעות ו-41 דקות!
(ד"א - את ה"היום" עשיתי בלי קאט אנד פייס!
)
 
הא../images/Emo70.gif../images/Emo26.gif

*סניף*, *סניף* זה היה עוד כשהייתי קטנה ומטומטמת.
אבל היו שם הרבה דברים שולטים - החידה (שמרית...
), משחקים מוזרים, אשא"ד, אשא"ג', מה לעזאזל זה מוסים?! וכל השטויות האלו!
(מה שכחתי?
)
 

mistic

New member
../images/Emo108.gif ושוב...

היום! היום! היום! היום! היום! היום! היום! היום! היום! היום! היום! היום! היום! היום! היום! היום! עוד.. חמש שעות ו-45 דקות
 
הולד איט!

חוצפה! זה לא אמור להתחיל מהעונה השלישית? לפי מה שכתוב בתקציר בעיתון של הערוצים זה הפרק הראשון בסדרה על אמא המנהלת מלון בעיירה קטנה ומגדלת את בתה בת ה-16! מה זה צריך להיות?
 

m L m

New member
אבל בעונה השלישית

לורולי מנהלת מלון בעיירה קטנה ומגדלת את בתה בת ה17... אז יש הבדל קטן אחד. וחוצמזה, הם פשוט רשמו בכלליות על הסידרה. מה את רוצה שהם יתנו לך תקציר מלא בספויילרים
 

Red Ribbon

New member
לא להאמין למה שכתוב בעיתונים

אוקיי. בעיתונים הגדולים (מעריב, ידיעות), כמו גם בתקציר המועבר דרך הכבלים הדיגיטליים כתוב שמדובר בפרק 1 (דהיינו הפיילוט). אך כנראה שאין מה לדאוג. באתר האינטרנט של ערוץ 10 כתוב "בנות גילמור - עונה 3". נחייה ונראה עוד שעה, אבל בינתיים זה די מעודד (היי, אני כבר ראיתי את הפרק, לי לא אכפת. אבל שיגיעו כבר לעונה רביעית... אין לי סבלנות, ואני מסרב להו... אה... לראות מוקדם את מה שיש בטלויזיה).
 

m L m

New member
כבר כיוונתי את הווידאו ../images/Emo13.gif

כי אני לא אהיה בבית
יא...........תהנו לכם אנשים.......
 

מיטלוש8

New member
הגיוני שזה עונה 3...

אבל למי שמפקפק, הנה הטלפון של ערוץ 10 לבדיקה...: 03-7331000 תהנו לכל מי שרואה הערב!
 

bubaale

New member
הייי!../images/Emo12.gif../images/Emo80.gif

תגידו, זו רק אני או שהפורום כזה... נו, איך קוראים לזה? כזה... אממ... חי?! תראו, הוא כבר לא שומם בכלל!! אני מוכנה להתערב שנכתבו היום יותר מ-3 תגובות חדשות!! בחיי, זה שובר את השיא של השנה האחרונה!!! איזה אושר! איזה כיף! היום בנות גילמור! הפי הפי ג'וי ג'וי! איזה יום יפה, השמש כאן זורחת, אפשר בלה בלה בלה נחת, רק איכות אני קונה- זוגלובק על האש! בבשר היא מבינה- משהו אש משהו אש! וטוב טוב טוב לי על האש, זוגלובק!
[בתגובה זו מוחבאת פרסומת סמויה. מיצאו אותי ילדים, צבעו את הציור, ורק את הנעלם תשאירו בלבן. את התשובות יש לשלוח לביתה הקט של אנה, בתוספת דיסק רנדומלי של פינק פלויד (צריך לסיים את האוסף, נו!)! בתמורה תוכלו לצפות היום בערב בפרק חדש של בנות גילמור!
]
 

bubaale

New member
לאנהההה!!../images/Emo80.gif

טוב, מור, מור, ווטאבר...
וואו, אני מרגישה ממש כמו בימים הטובים! [וזה שאני הגעתי ממש בסופם זה בכלל לא רלוונטי!] הפורום פעיל, נפתחות הודעות חדשות, מור מגעגעת... הו, נוסטלגיה!
עוד כמה דקות... *מתרגשת*
 
למעלה