היום נתפסתי!!
סוף גנב לתלייה! קיבלתי ת´דוח הראשון שלי ממשטרת הונגריה, כיפאק, היי! מה עשיתי? עברתי ברמזור אדום אש!!! (מיהרתי לקחת ת´ילדים מהמעון) והפרעתי לתנועה שהתחילה לצאת מהכיוון השני באמצע הצומת! (היה מפחד!) רק לאחר 3 רמזורים האלה ציפצפהמשטרה ועצרה אותי בצד וככה התנהל הדיאלוג: הם: שלום, אך קוראים לך? אני: הממממ מה? חמותי: עונה במקומי, יבור קרן הם: שאלנו אותה לא אותך! (היו עצבניים לאללה! חמותי:היא לא מבינה טוב הונגרית הם:אך קוראים לך? אני:יבור קרן חחחחחחחחחחחחחחח הם:רשיונות אני לחמותי:שכחתי את הארנק שלי בבית חמותי לי:תחפשי אולי תמצאי משהו אני מחפשת אבל יודעת שלא אדוג כלום ומדליקה סיגריה אני:שכחתי את התיק שלי בבית הם:מה? בחיים לא ראינו דבר כזה!! חמותי:מבקשת 2 דקות להתקשר לחמי שיבוא להביא את הארנק והם מהנהנים לה הם:ידעת שעברת באדום מכוער? אני:לא נכון, עברתי בצהוב והרכבים ממול מיהרו לצאת מהצומת לפני הירוק שלהם הם:כן, בטח! אני:יוצאת סוף סוף מהרכב וממשיכה לעשן חמותי:תיכף יגיעו הרשיונות הם:איזה שפה את מדברת? אני:עברית הם:בוהים בי ואחד בשני מנסים להבין מה חירבשתי להם אני:אני יודעת גם אנגלית הם
הם היו 2) אחד מהם זורק איזה מילה ספק באנגלית אני:מה? מזה היה? הם:בטח, ממש מבינה אנגלית אני:מבינה יותר ממה שאתה מדבר הונגרית, כנראה אתה לא יודע לדבר הם:איפה את גרה? חמותי:ברחוב זה וזה הם:מספר? חמותי:לא זוכרת ושואלת אותי אני:מסתכלת עליה מה היא רוצה מהחיים שלי? מאיפה לי לדעת? הם:אתם ממש מוזרות! ומוסיפים את גרה בהונגריה? חמותי:כן, ואנחנו ממהרות למעון לקחת ת´קטנים הם:יופי אז שבעלך יבוא מהר יותר חמותי:עצבנית ומתקשרת שוב לחמי שאומר שמיד הוא מגיע הם לחמותי:יש לך ניירות להציג את עצמך? חמותי: צוחקת מעצבים ועונה שלא, ממש לא הם:בלי טיפת רגישות מעניין כל העסק הזה אני: אומרת לחמותי, מה יהיה עם הילדים? חמותי:שקט, אין תגובה ואז מגיע חמי עם בעלי ברכב (בעלי חולה לכן לא בא איתי אלא חמותי) ויוצאים מהרכב, בעלי נותן לי ת´ארנק ואני מוציאה את האשרת שהייה שלי והרשיון נהיגה של ישראל (כרטיס כזה ספק אם בינלאומי, כנראה שלא) בעלי:על מה הדוח? הם:נסיעה ברמזור אדום בלי חגורות בטיחות וללא רשיונות! בעלי: בעברית ראבק לא יכולה לעשות שום דבר בקטן הא? הם:מקשקשים וכותבים דוח ומחזירים לי ת´מסמכים בעלי:מה יהיה? הם:תקבלו ת´דוח בדואר, שלום אני לבעלי:מה יהיה? בעלי:נקבל ת´דוח הענק בדואר עם עונש אני:איזה עונש? ומה כבר עשיתי? בעלי: את צוחקת עלי? תקבלי קנס בסכום לא קטן ואולי שלילה אני:שלילה? הרשיון שלי תקף פה בכלל? בעלי:יש לי 2 בשורות בשבילך האחת רעה והשניה עוד יותר רעה אני:נו? בעלי:אם הרשיון שלך לא תקף פה תקבלי קנס וזהו אבל אם הוא כן תקף פה תקבלי קנס+שלילה אני:אז מה עדיף? אני חושבת שאצא בזול אם הרשיון שלי לא תקף בעלי:מצחיק מאוד, עוד נראה מה המשטרה תגיד על זה! ת´ילדים לקחתי מהמעון הב16:00 במקום ב15:15 מסכנים שלי! אני ובעלי התווכחנו והוא טוען שמעולם לא נסע באדום מכוער....SO? מהירות זה יותר טוב? חחחחחחחחחח כל אחד והתחביב שלו! בשורה התחתונה ת´קנס חמי משלם! אח נהנית לעשות ראש קטן עם השוטרים ולא להבין מה שלא רציתי...הם התפחלצו!!
סוף גנב לתלייה! קיבלתי ת´דוח הראשון שלי ממשטרת הונגריה, כיפאק, היי! מה עשיתי? עברתי ברמזור אדום אש!!! (מיהרתי לקחת ת´ילדים מהמעון) והפרעתי לתנועה שהתחילה לצאת מהכיוון השני באמצע הצומת! (היה מפחד!) רק לאחר 3 רמזורים האלה ציפצפהמשטרה ועצרה אותי בצד וככה התנהל הדיאלוג: הם: שלום, אך קוראים לך? אני: הממממ מה? חמותי: עונה במקומי, יבור קרן הם: שאלנו אותה לא אותך! (היו עצבניים לאללה! חמותי:היא לא מבינה טוב הונגרית הם:אך קוראים לך? אני:יבור קרן חחחחחחחחחחחחחחח הם:רשיונות אני לחמותי:שכחתי את הארנק שלי בבית חמותי לי:תחפשי אולי תמצאי משהו אני מחפשת אבל יודעת שלא אדוג כלום ומדליקה סיגריה אני:שכחתי את התיק שלי בבית הם:מה? בחיים לא ראינו דבר כזה!! חמותי:מבקשת 2 דקות להתקשר לחמי שיבוא להביא את הארנק והם מהנהנים לה הם:ידעת שעברת באדום מכוער? אני:לא נכון, עברתי בצהוב והרכבים ממול מיהרו לצאת מהצומת לפני הירוק שלהם הם:כן, בטח! אני:יוצאת סוף סוף מהרכב וממשיכה לעשן חמותי:תיכף יגיעו הרשיונות הם:איזה שפה את מדברת? אני:עברית הם:בוהים בי ואחד בשני מנסים להבין מה חירבשתי להם אני:אני יודעת גם אנגלית הם