היום נסעתי במערך 01 של IC3...

מצב
הנושא נעול.

david80

Member
היום נסעתי במערך 01 של IC3...

היום נסעתי במערך 01 של IC3...
ודבר זה עורר במוחי שאלה: האם מישהו יכול לפרט מהו המסלול ה"טיול" המדוייק של מערכים 01 ו-03 כשחברת Adtranz השאילה אותם מרכבת ישראל לשם הדגמה בארה"ב ובקנדה? האם יש תמונות של אותם המערכים כשהיו שם?
 
IC3 בצפון אמריקה

היום נסעתי במערך 01 של IC3...
ודבר זה עורר במוחי שאלה: האם מישהו יכול לפרט מהו המסלול ה"טיול" המדוייק של מערכים 01 ו-03 כשחברת Adtranz השאילה אותם מרכבת ישראל לשם הדגמה בארה"ב ובקנדה? האם יש תמונות של אותם המערכים כשהיו שם?
IC3 בצפון אמריקה
אני חושב שבני הספל מכיר יותר טוב ממני את הפרטים המדויקים של הטיול, אבל יש בידי צילומים מהעמסת המערכים לספינה בנמל חיפה לפני יציאתם ופריקתם בשובם (מטעמים טכניים שונים אינני יכול עדיין לסרוק אותם ולהציגם). תמונות הקרונועים בחו"ל התפרסמו במגזינים אמריקאיים ובאינטרנט, כמו התמונה המצורפת של מערך 01, שצולמה באלבני, אורגון, ב-5 באוגוסט 1997 ע"י אדון בשם John Mosbarger והתפרסמה עם כמה תמונות נוספות באתר חדשות רכבת אמריקאי. (שימו לב לסמל של חברת רכבות הנוסעים הבין-עירוניות הממשלתית Amtrak שמעטר את חזית המערך - בקנדה הם קיבלו את הסמל של חברת Via, התואמת הקנדית של אמטראק) אשתדל להעלות תמונות נוספות בימים הקרובים.
 

zvir1

New member
הנה עוד תמונה

IC3 בצפון אמריקה
אני חושב שבני הספל מכיר יותר טוב ממני את הפרטים המדויקים של הטיול, אבל יש בידי צילומים מהעמסת המערכים לספינה בנמל חיפה לפני יציאתם ופריקתם בשובם (מטעמים טכניים שונים אינני יכול עדיין לסרוק אותם ולהציגם). תמונות הקרונועים בחו"ל התפרסמו במגזינים אמריקאיים ובאינטרנט, כמו התמונה המצורפת של מערך 01, שצולמה באלבני, אורגון, ב-5 באוגוסט 1997 ע"י אדון בשם John Mosbarger והתפרסמה עם כמה תמונות נוספות באתר חדשות רכבת אמריקאי. (שימו לב לסמל של חברת רכבות הנוסעים הבין-עירוניות הממשלתית Amtrak שמעטר את חזית המערך - בקנדה הם קיבלו את הסמל של חברת Via, התואמת הקנדית של אמטראק) אשתדל להעלות תמונות נוספות בימים הקרובים.
הנה עוד תמונה
 

david80

Member
תודה! אמנם...

IC3 בצפון אמריקה
אני חושב שבני הספל מכיר יותר טוב ממני את הפרטים המדויקים של הטיול, אבל יש בידי צילומים מהעמסת המערכים לספינה בנמל חיפה לפני יציאתם ופריקתם בשובם (מטעמים טכניים שונים אינני יכול עדיין לסרוק אותם ולהציגם). תמונות הקרונועים בחו"ל התפרסמו במגזינים אמריקאיים ובאינטרנט, כמו התמונה המצורפת של מערך 01, שצולמה באלבני, אורגון, ב-5 באוגוסט 1997 ע"י אדון בשם John Mosbarger והתפרסמה עם כמה תמונות נוספות באתר חדשות רכבת אמריקאי. (שימו לב לסמל של חברת רכבות הנוסעים הבין-עירוניות הממשלתית Amtrak שמעטר את חזית המערך - בקנדה הם קיבלו את הסמל של חברת Via, התואמת הקנדית של אמטראק) אשתדל להעלות תמונות נוספות בימים הקרובים.
תודה! אמנם...
אני מבין ששלחו את מערך 01 לארה"ב ואת 03 לקנדה. תקנו אותי אם אני טועה! חשבתי שרואים בתמונות את הסמל של רכבת ישראל, אבל בתמונה המושלגת רואים (מטושטש) את הסמל של רשות הנמלים והרכבות בצד הרכבת!
 
קרונועי IC3 בארה"ב

תודה! אמנם...
אני מבין ששלחו את מערך 01 לארה"ב ואת 03 לקנדה. תקנו אותי אם אני טועה! חשבתי שרואים בתמונות את הסמל של רכבת ישראל, אבל בתמונה המושלגת רואים (מטושטש) את הסמל של רשות הנמלים והרכבות בצד הרכבת!
קרונועי IC3 בארה"ב
מעולם לא שמעתי על הפרדה שכזו בין שני המערכים בעת ההדגמה, אולם כשאני חושב על זה, באמת לא ראיתי אף פעם תמונה של שניהם ביחד בעת הסיור. לעומת זאת, הכתבה המצורפת דווקא מציינת שיש שני מערכים שפועלים בארה"ב. יש למישהו נתונים נוספים? המערכים יצאו לחו"ל לאחר שסמלי רכבת ישראל על צידי תאי הנהג ובחזיתות הוסרו, אבל משום מה סמלי רשות הנמלים והרכבות הושארו לאורך כל ההדגמה - אכן רשות רכושנית... לפני החזרתם של המערכים ארצה, נצבעו שניהם מחדש, וקיבלו שוב את המדבקות המתאימות, אולם כשהגיעו לארץ היו כבר היחידים שעל חזיתותים מופיע הסמל הישן של רכבת ישראל, וכך נשארו במשך מספר חודשים. דרך אגב, תמונה מאוד נחמדה צביקה. אשמח כמובן לשמוע מה מקורה. ובכלל, בקשה כללית לחברי הפורום - כשאתם מפרסמים חומר מקור ונתונים, אנא ציינו את המקור - גם כדי לתת כבוד וגם כדי לאפשר התייחסות נאותה במחקר וכיו"ב. כמובן שאני סותר את עצמי עם התמונה המצורפת, מפני שכל מה שאני יכול לומר על מקורה הוא שהיא מתוך אחד הגליונות של המגזין Trains - בזמנו פשוט לא טרחתי לרשום פרטים נוספים... (מצטער על האיכות הנוראה של הסריקה - הייתי די חסר נסיון בתחום בזמנו).
 
והתמונה....

קרונועי IC3 בארה"ב
מעולם לא שמעתי על הפרדה שכזו בין שני המערכים בעת ההדגמה, אולם כשאני חושב על זה, באמת לא ראיתי אף פעם תמונה של שניהם ביחד בעת הסיור. לעומת זאת, הכתבה המצורפת דווקא מציינת שיש שני מערכים שפועלים בארה"ב. יש למישהו נתונים נוספים? המערכים יצאו לחו"ל לאחר שסמלי רכבת ישראל על צידי תאי הנהג ובחזיתות הוסרו, אבל משום מה סמלי רשות הנמלים והרכבות הושארו לאורך כל ההדגמה - אכן רשות רכושנית... לפני החזרתם של המערכים ארצה, נצבעו שניהם מחדש, וקיבלו שוב את המדבקות המתאימות, אולם כשהגיעו לארץ היו כבר היחידים שעל חזיתותים מופיע הסמל הישן של רכבת ישראל, וכך נשארו במשך מספר חודשים. דרך אגב, תמונה מאוד נחמדה צביקה. אשמח כמובן לשמוע מה מקורה. ובכלל, בקשה כללית לחברי הפורום - כשאתם מפרסמים חומר מקור ונתונים, אנא ציינו את המקור - גם כדי לתת כבוד וגם כדי לאפשר התייחסות נאותה במחקר וכיו"ב. כמובן שאני סותר את עצמי עם התמונה המצורפת, מפני שכל מה שאני יכול לומר על מקורה הוא שהיא מתוך אחד הגליונות של המגזין Trains - בזמנו פשוט לא טרחתי לרשום פרטים נוספים... (מצטער על האיכות הנוראה של הסריקה - הייתי די חסר נסיון בתחום בזמנו).
והתמונה....
 

כברימן

New member
IC3 בבוסטון

קרונועי IC3 בארה"ב
מעולם לא שמעתי על הפרדה שכזו בין שני המערכים בעת ההדגמה, אולם כשאני חושב על זה, באמת לא ראיתי אף פעם תמונה של שניהם ביחד בעת הסיור. לעומת זאת, הכתבה המצורפת דווקא מציינת שיש שני מערכים שפועלים בארה"ב. יש למישהו נתונים נוספים? המערכים יצאו לחו"ל לאחר שסמלי רכבת ישראל על צידי תאי הנהג ובחזיתות הוסרו, אבל משום מה סמלי רשות הנמלים והרכבות הושארו לאורך כל ההדגמה - אכן רשות רכושנית... לפני החזרתם של המערכים ארצה, נצבעו שניהם מחדש, וקיבלו שוב את המדבקות המתאימות, אולם כשהגיעו לארץ היו כבר היחידים שעל חזיתותים מופיע הסמל הישן של רכבת ישראל, וכך נשארו במשך מספר חודשים. דרך אגב, תמונה מאוד נחמדה צביקה. אשמח כמובן לשמוע מה מקורה. ובכלל, בקשה כללית לחברי הפורום - כשאתם מפרסמים חומר מקור ונתונים, אנא ציינו את המקור - גם כדי לתת כבוד וגם כדי לאפשר התייחסות נאותה במחקר וכיו"ב. כמובן שאני סותר את עצמי עם התמונה המצורפת, מפני שכל מה שאני יכול לומר על מקורה הוא שהיא מתוך אחד הגליונות של המגזין Trains - בזמנו פשוט לא טרחתי לרשום פרטים נוספים... (מצטער על האיכות הנוראה של הסריקה - הייתי די חסר נסיון בתחום בזמנו).
IC3 בבוסטון
כששני מערכי הקרונועים שהו באיזור בוסטון, בשימוש רכבת הפרברים של ה-MBTA, הם פעלו ביחד הקו Rockport, שפועל בפרברים הצפון-מזרחיים של העיר. בד"כ הקרונועים החליפו רכבת אחת המורכבת מקטר וחמש קרונות בשתי נסיעות הלוך-חזור בין בוסטון ורוקפורט באמצע היום (לא בשעות השיא). באיזורים הציבוריים של הרכבת לא זכור לי שהיו איזה שהם סממנים שהרכבת מקורה בישראל. אך בתא הנהג, הכל היה עדיין בעברית. לצערי, אין אני זוכר פרטים נוספים, וכן אין לי תמונות מאותה תקופה.
 

david80

Member
ושאלה אחרונה...

IC3 בבוסטון
כששני מערכי הקרונועים שהו באיזור בוסטון, בשימוש רכבת הפרברים של ה-MBTA, הם פעלו ביחד הקו Rockport, שפועל בפרברים הצפון-מזרחיים של העיר. בד"כ הקרונועים החליפו רכבת אחת המורכבת מקטר וחמש קרונות בשתי נסיעות הלוך-חזור בין בוסטון ורוקפורט באמצע היום (לא בשעות השיא). באיזורים הציבוריים של הרכבת לא זכור לי שהיו איזה שהם סממנים שהרכבת מקורה בישראל. אך בתא הנהג, הכל היה עדיין בעברית. לצערי, אין אני זוכר פרטים נוספים, וכן אין לי תמונות מאותה תקופה.
ושאלה אחרונה...
האם אחת (או שניהם) משתי החברות הללו רכשו בסוף קרונועי IC3?
 
ושאלה אחרי אחרונה

IC3 בבוסטון
כששני מערכי הקרונועים שהו באיזור בוסטון, בשימוש רכבת הפרברים של ה-MBTA, הם פעלו ביחד הקו Rockport, שפועל בפרברים הצפון-מזרחיים של העיר. בד"כ הקרונועים החליפו רכבת אחת המורכבת מקטר וחמש קרונות בשתי נסיעות הלוך-חזור בין בוסטון ורוקפורט באמצע היום (לא בשעות השיא). באיזורים הציבוריים של הרכבת לא זכור לי שהיו איזה שהם סממנים שהרכבת מקורה בישראל. אך בתא הנהג, הכל היה עדיין בעברית. לצערי, אין אני זוכר פרטים נוספים, וכן אין לי תמונות מאותה תקופה.
ושאלה אחרי אחרונה
האם רכבת ישראל היא הראשונה שרכשה או הפעילה IC/3? לפני שנים ביקרתי באתר של היצרנית (עוד לפני שהייתה חלק מ-AdTranz, או בכל אופן עוד לפני שפעלה במסגרת המותג הזה), והתמונות היחידות של IC/3 היו של המערכים של רכבת ישראל.
 
היסטוריית IC3

ושאלה אחרי אחרונה
האם רכבת ישראל היא הראשונה שרכשה או הפעילה IC/3? לפני שנים ביקרתי באתר של היצרנית (עוד לפני שהייתה חלק מ-AdTranz, או בכל אופן עוד לפני שפעלה במסגרת המותג הזה), והתמונות היחידות של IC/3 היו של המערכים של רכבת ישראל.
היסטוריית IC3
ה-IC3 הראשונים נרכשו על-ידי הרכבת הדנית (DSB) עוד בשנת 1989, בעוד שאנחנו קיבלנו את הראשונים שלנו ב-1992 (לפני יותר מ-10 שנים!!). אני מניח שהסיבה שהקרונועים שלנו מופיעים באתר היא שהם פשוט צבועים יותר יפה (בידקו, השוו ותיווכחו!) למידע עדכני והיסטורי אודות רכבות בדנמרק ובאירופה בכלל אני ממליץ בחום על האתר Rail-O-Rama, למרות האנגלית הקלוקלת לעיתים וחוסר העדכון הבוטא בסקירה אודות קרונועי ה-IC3 (הדנים קוראים להם MF).
 

david80

Member
ה-IC3 השבדית יפה יותר!

היסטוריית IC3
ה-IC3 הראשונים נרכשו על-ידי הרכבת הדנית (DSB) עוד בשנת 1989, בעוד שאנחנו קיבלנו את הראשונים שלנו ב-1992 (לפני יותר מ-10 שנים!!). אני מניח שהסיבה שהקרונועים שלנו מופיעים באתר היא שהם פשוט צבועים יותר יפה (בידקו, השוו ותיווכחו!) למידע עדכני והיסטורי אודות רכבות בדנמרק ובאירופה בכלל אני ממליץ בחום על האתר Rail-O-Rama, למרות האנגלית הקלוקלת לעיתים וחוסר העדכון הבוטא בסקירה אודות קרונועי ה-IC3 (הדנים קוראים להם MF).
ה-IC3 השבדית יפה יותר!
או שפשוט נמאס לי מהצבעים של רכבת ישראל. מתי כבר נראה צבעים חדשים ברכבות בישראל?
 
נראה לך באמת../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif

ה-IC3 השבדית יפה יותר!
או שפשוט נמאס לי מהצבעים של רכבת ישראל. מתי כבר נראה צבעים חדשים ברכבות בישראל?
נראה לך באמת

טפוי גועל נפש, זה גרוע כמעט כמו הצביעה הדנית...
אין, אין על הצביעה הישראלית של ה-IC3, שהיא לדעתי אחת מהצביעות המודרניות המוצלחות בעולם כולו, ולראייה - כבר עשר שנים משתמשים בה והיא עדיין נראית חדשה וחדישה.
אבל כל אחד ודעתו הוא, ואני מכבד גם את דעתו של דוד
(נכון שלא מתאים לי השימוש בסמיילים
אני מקווה לא להתמכר לזה
)
 

david80

Member
חן צודק! והנה צבעים באמת יפים!

נראה לך באמת

טפוי גועל נפש, זה גרוע כמעט כמו הצביעה הדנית...
אין, אין על הצביעה הישראלית של ה-IC3, שהיא לדעתי אחת מהצביעות המודרניות המוצלחות בעולם כולו, ולראייה - כבר עשר שנים משתמשים בה והיא עדיין נראית חדשה וחדישה.
אבל כל אחד ודעתו הוא, ואני מכבד גם את דעתו של דוד
(נכון שלא מתאים לי השימוש בסמיילים
אני מקווה לא להתמכר לזה
)
חן צודק! והנה צבעים באמת יפים!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה