היום מתכנס בית הדין העליון

MoTi_NiMnY

New member
היום מתכנס בית הדין העליון

עם 7 (!) שופטים, נציגי כל הקבוצות בליגה וההתאחדות. האם הדרבי התל-אביבי שאמור להיערך ביום ראשון הקרוב ישוחק באיצטדיון רמת-גן או באיצטדיון בלומפילד ביפו ? הימורים, ספקולציות ואפילו עוד קצת טחינה של הויכוח על הספורטיביות. אני רוצה לשחק אך ורק בבלומפילד - האיצטדיון הביתי היחיד שלנו. בכדורגל הישראלי האבסורדי זה אומר שאני צריך להחזיק ידיים ליעקב שחר ושות'. האם מישהו יכול לעדכן לגבי שעה ומיקום ?
 

nosferatu zodd

New member
יש את זה בווינר?

האמת שלא איכפת לי מה יחליטו אבל נראה לי שזה יהיה בבלומפילד בסופו של דבר לשמחתם של האוהדים(אלו שיצליחו להשיג כרטיס/מנוי) ולצערם של דריקס ולוני.
 

kakoon pt

New member
המשחק יהיה בבלומפילד!

לא יודע לגבי "להחזיק ידיים לשחר" (על אצבעות שמעת?
).... אבל אין הגיון/ספורטיביות אמיתי/ת בארץ בכל מקרה..
 
נמאס מהויכוח הזה..

אני מעדיף משחק ברמת גן אבל אם זה יהיה בבלומפילד אני מקווה שמכבי יתנו לפועל רק את יציע 7. כי למכבי יש 11 אלף מנויים ואני ממש לא רוצה להפסיד את המשחק. אתה מחזיק "ידיים" לשחר-דווקא בגלל זה אני מקווה שיעבירו את המשחק לרמת גן . שיוכיחו ששחר לא מחזיק להם בביצים.
 

bister

New member
שיא הספורטיביות

בהפועל מתנגדים כי בבלומפילד לשחקנים שלה יותר נוח במשחק ביתי של מכבי. ספורטיביות לשמה
 

יואב ק.

New member
שחקן אמר את זה

להזכיר לך, שחקנים הם לא אלה שמקבלים החלטות בהנהלה (אלא אם מדובר בשחקנים מסוימים ובפיטורים של מאמנים מסוימים).
 

לונג

New member
אני מקווה שזה יהיה בר"ג

אבל בטוח שזה יהיה בבלומפילדועוד משהן: כמו שפוהרילס כותב במעריב שהשופט סלונים היה צריך לפסול את עצמו מלקבל החלטה שקשורה למכבי כי הוא לא אובייקטיבי ככה פוהרילס צריך לפסול את עצמו מלכתוב על החלטות שקשורות למכבי כי הוא ממש לא אובייקטיבי
 
למעלה