היום ככל הנראה אני מאמץ

tamir357

New member
היום ככל הנראה אני מאמץ

גור יתום בן 2-3 שבועות... אשמח לטיפים והמלצות....
 
צריך הדרכה בטיפול?

אם כן אשלח לך הדרכה מפורטת במסר, רק תגיד מה אתה צריך.
 

tamir357

New member
קראתי את המאמר שמופיע באתר...

הוא/היא אחרי אוכל ופיפי (על היד שלי) מנמנמת ומגרגרת לפעמים אפילו.... חיפשתי יותר משהו בסגנון טיפים כלליים והמלצות...
 
אתה יודע שהוא אמור גם להוציא

קקי נכון? התכוונתי להדרכה מפורטת, אני לא יודעת מה כתוב במאמרי הפורום אבל סבבה :) טיפים כללים - שמירה על חום, הצמדה לגוף לפעמים, הרבה חיבוקים :) העלאת תמונות לפורום, ופניה אלי אם אתה צריך עזרה. :) בהצלחה
 

tamir357

New member
ניסיתי אבל כנראה לא היה לו\ה

זה שהיא מגרגרת זה סימן טוב, נכון? וגם חולמת...
 
גם נכון ../images/Emo45.gif

כל עוד אין סימני חולשה והגרגור מלווה באכילה תקינה, מתן צרכים וחיוניות, אין סיבה לדאגה :)
 

tamir357

New member
כמה שאלות אם אפשר....

כמה בערך להאכיל (במ"ל)??? בכמה שעות שהיא אצלית היא כל הזמן רעבה ואכלה בערך 40 מ"ל, זה תקין? יש גם בעיה קריטית... היא לא מוכנה לישון בארגז\מיטת פאר שהכנתי לה אלא רק עליי, עקרונית אין לי בעיה עם זה, אבל אני מפחד למחוץ אותה, אם היא תשן אתנו במיטה... יש דרך אחרת (ניסיתי דובי אפילו) המון המון תודה
 

oshrit131

New member
לא ניראה לי שתמחץ אותה אבל בכל זאת

אתה יכול לקחת בקבוק מיים חמים (כמו של הסבתות) כזה עם כיסוי או לכסות אותו בצורה שהיא לא תוכל להסיר את הכיסוי (אחרת היא תכווה) היא תישן ליד זה ... חוצמזה אני ממליצה לישון איתה - הכי כיף בעולם אני ישנה עם שלוש וכל הלילה אני באותה פוזת שינה אסור לזוז (לא כי אני אמעך אותם אלא כי הם ישנים כל כך טוב שחבל להעיר רק כדי שהיד לא תירדם) רק זהירות זה ממכר!!!
 

tamir357

New member
אני מפחד למחוץ

אותה היא עדיין בת שבועים או שהיא חו"ח תיפול מהמיטה... בינתיים היא ישנה בכיס של הפליז שלי
 

oshrit131

New member
בכיס של הפליז ../images/Emo6.gif

רוצה או לא רוצה היא עוד תגיעה למיטה שלך ואחר כך אין כרטיס חזרה תתחיל לפנות מקום (לעוד כמה)
 
תשובות לכל השאלות

אם היא בת שבועיים, רצוי שהיא תאכל בין 20-40 מ"ל לארוחה כל שעתיים וחצי - שלוש , בלילה אפשר למתוח לחמש שעות. אם היא יורדת מ20 מ"ל זה חמור. לפני השינה תן לה אוכל סמיך יותר והיא תישן לאורך זמן. לגבי השינה שלה, אם היא ממשיכה לצווח אחרי שאתה שם אותה בארגז, יכול להיות שקר לה, ויכול להיות שהיא עדיין רעבה. אני מאכילה אותם לפחות סיבוב אחד - כלומר.. תאכיל אותה.. ואז תתן לה לנוח מההאכלה כשתי דק' ואז תתן לה עוד. אל תגביל אותה בכמות האוכל שהיא צורכת. כמו כן הארגז צריך לכלול בקבוקי מים חמים עטופים בבד, וליד זה, כמה בדים, שתוכל לבחור איפה טוב לה, אם יהיה לה חם מדי על בקבוקי המיפ החמים היא תישן ליד זה ולא על זה. אין צורך "לוותר" לה, כדאי לכולנו שהיא תישן בארגז, ולגבי למחוץ אותה, מי שכתב אין מה לחשוש טעות - כבר שמעתי על גור ש*מת* מזה, תנועה לא נכונה, אלה גורים כאלה זעירים וכאלה שבירים. דבר נוסף שעלול לנחם אותה ולעזור, זה לשים בובה פרוותית בפנים. כמו כן תוודא שהיא עשתה את כל צרכיה ושאין שום דבר שעלול להציק לה, בעקרון היא לא תשתוק מיד כשאתה שם אותה חזרה בארגז, אז חכה כמה דק', אם היא צועקת יותר מחמש דק', תוודא שוב שחם לה ושהיא לא רוצה לאכול יותר... בהצלחה :)
 

Noaal

New member
תשובות:

1. כמות האוכל תלויה באוכל שאתה מאכיל בו. בתחליף של רויאל קניין שאני מאכילה בו, אומרים כי גור בן שבועיים שלושה צורך כ-15 מ"ל בארוחה כל 4 שעות לערך (ואפשר למתוח מעט יותר). ממליצה שכשהגורה תגיע לגיל שלושה שבועות (בקיעת שינים) להתחיל לגמול אותה מהתחליף: אם ע"י מזון רך כמו AD (ניתן לקנות אצל וט') ובין אם ע"י אוכל גורים קטן ביותר (רויאל בייבי קאט או רויאל weaning) שאותם ניתן להרטיב עם מים/תחליף חלב. 2. דאגה שהמקום יהיה חם, ניתנו לך עצות מצויינות (בקבוק חם, שמיכות וכו'), אפשר גם לשים אותה מול מקור חום. בהצלחה ותעדכן.
 

קלי 3

New member
אפשר להוסיף מתחת לשמיכות שעון

שהתקתוק שלו מדמה את פעימות הלב של האמא. זה יכול לעזור ולהרגיע.
 
למעלה