היום יש לנו טעימות

yael012

New member
בד"כ נהוג שישה. זוג, הורים והורים.

אנחנו הבאנו הורים מצד אחד וחברים מהצד השני. אם רוצים יותר משישה, בד"כ המקום מסכים, רק צריך לוודא קודם.
 
איך זה הולך?

מה, נותנים לנו לאכול את כככככל האוכל שיש בתפריט כולל כללל הקינוחים ואז אנחנו בוחרים מה אנחנו רוצים שיהיה בחתונה?
 

masmer76

New member
בערך...

...אוכלים, אוכלים, אוכלים, ואז נחים... ...ושוב אוכלים..טועמים...מנשנשים...תוקעים... ובסוף מחליטים!
מפוצץ....
 

ח י פ י

New member
בדרך כלל הולך כך:

אתם מגיעים ומתיישבים. נותנים לכם לטעום כמה מהסוגים שמוגשים בקבלת פנים - בדר"כ 5 סוגי מסתובבים, ויש בדר"כ דוכן או שניים כמו אלו שבקבלת פנים. (זה תלוי באיפה נערכות הטעימות - אם זה במשרדים שלהם - מגישים לכם מכל הסוגים לטעימה בזמן שאתם יושבים. אם זו פרזנטציה, אז יש דוכנים) אח"כ מגישים לכם לטעום מהסלטים (שוב, אולי יהיה דוכן סלטים). נותנים משהו כמו5-6 סוגי סלטים לטעום. אז מנות עיקריות ותוספתו - בדר"כ 2 מנות עוף, 2 סוגי דגים ו2-3 בשרים, ולצידם תוספתו חמות (משהו כמו 4 סוגים). בקינוחים - בדר"כ 5-7 סוגים. כמה טיפים: תרשמו על התפריט איך הייתה כל מנה. אף פעם אל תיקחי תוספת משום מנה, כי אחרת כבר לא תצליחו לאכול את העיקריות. תהנו. איזה קייטרינג זה?
 

mini c

New member
תשאלי את מנהלי המקום

יש מקומות שאפשר גם 8 !!!!!! בתאבון
 
לא, זה לא משנה לי

גם ככה לא התכוונתי להביא יותר אנשים חוץ מההורים שלי ושלו סתם שאלתי בשביל הידע הכללי
 

masmer76

New member
אפשר להביא 8???

איזה כיף, נביא את כל החברה לארוחה!
גרגרן...
 

ט ו ש ה

New member
אנחנו הלכנו לבד...

וזה היה נורא מצחיק כי ישבנו שנינו ליד השולחן וליד כל השולחנות האחרים ישבו משפחות שלמות, וכל הזמן באו לשאול אותנות ככה בעדינות אם אנחנו מחכים לעוד מישהו....
 

ט ו ש ה

New member
בטח הכי טוב...

תחשבי על השילוב הזה: אמא שלי - רוסיה טובה שואהבת תפוחי אדמה, בשר, אוכל כבד כזה... אבא שלי - הפיינשמייקר, שמבשל כל מיני אוכל גורמה ופיוז'ן אמא שלו - שמבשלת אוכל טריפוליטאי מסורתי מאד מאד טעים אבל בסיסי כזה אבא שלו - שאוכל סטייק (ועוד סטייק, וגם, הממ.. סטייק) אם היינו מצליחים להתפשר על סלט ירקות זה היה הישג....
 
סיוט ממש!

ולכן אנחנו הלכנו לבד בדד הגישה היא - ממילא לא נאכל הרבה בחתונה, אז אם נלך לבד ישאר לנו יותר אוכל בטעימות
 

mini c

New member
אז איך היה ../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif

 

masmer76

New member
מה, לא היית?

אני דווקא זוכר אותך שם...זוללת ממרח כבד עוף בריבת בצל.... או היה זה חלום??
חולמני...
 
למעלה