בדרך כלל הולך כך:
אתם מגיעים ומתיישבים. נותנים לכם לטעום כמה מהסוגים שמוגשים בקבלת פנים - בדר"כ 5 סוגי מסתובבים, ויש בדר"כ דוכן או שניים כמו אלו שבקבלת פנים. (זה תלוי באיפה נערכות הטעימות - אם זה במשרדים שלהם - מגישים לכם מכל הסוגים לטעימה בזמן שאתם יושבים. אם זו פרזנטציה, אז יש דוכנים) אח"כ מגישים לכם לטעום מהסלטים (שוב, אולי יהיה דוכן סלטים). נותנים משהו כמו5-6 סוגי סלטים לטעום. אז מנות עיקריות ותוספתו - בדר"כ 2 מנות עוף, 2 סוגי דגים ו2-3 בשרים, ולצידם תוספתו חמות (משהו כמו 4 סוגים). בקינוחים - בדר"כ 5-7 סוגים. כמה טיפים: תרשמו על התפריט איך הייתה כל מנה. אף פעם אל תיקחי תוספת משום מנה, כי אחרת כבר לא תצליחו לאכול את העיקריות. תהנו. איזה קייטרינג זה?