היום זה היום...

מינלי

New member
היום זה היום...

מתארגנת עם הילדים, אוספת את הכל לתיק, ונוסעת לניתוח. תודה שוב לכולם על הפירגון, אעדכן אתכם בהקדם.
 

לימוריT

New member
גם אני באסותא...

נתראה שם
ושיהיה לנו בהצלחה !!!!!!!!!
 
למעלה