היום השני

OrEl74

Well-known member
מנהל
פורטלנד מנצחים את ממפיס 140:135 לאחר הארכה.
הבלייזרס משתפים רק שמונה שחקנים במשחק כשמקולם ולילארד משחקים 45 דקות כל אחד.
לא יודע כמה זה אפשרי להמשיך לשחק בסגל מצומצם כזה.
אבל בצד החיובי, הם קיבלו בחזרה את נורקיץ' שנתן אחלה משחק.
הניצחון על ממפיס מצמצם את פער המשחקים ביינהם ל 2 ונותן סיבות לאופטימיות בצד של פורטלנד.

יאניס לא מרחם על הסלטיקס ונותן משחק של 36 נק' 15 ריב' ו 7 אס' בדרך לניצחון 119:112

לצערי לא יצא לי לראות משחקים הלילה
רואה עכשיו מחצית שניה בין יוסטון ולדאלאס
די מזעזע איך האמת... הארדן בכושר שיא ובכל זאת קשה לראות שחקן שזורק יותר מכל שאר הקבוצה ביחד.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
ווסטברוק זה כנראה אחד השחקנים היותר טיפשים שיצא לי לראות.
הוא כל כך סומך על האתלטיות המופרעת שלו שכלום אצלו לא מתוכנן, פשוט קופץ ואומר "נראה מה יהיה"
29 הנקודות הכי לא יעילות שאני זוכר
 

88nothing

Active member
כדורסל קבוצתי לא אומר שכולם זורקים, אלה שכולם יודעים מה עשים כדי שאחד יזרוק =).
לא סתם הארדן עושה 35 למשחק.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
כדורסל קבוצתי לא אומר שכולם זורקים, אלה שכולם יודעים מה עשים כדי שאחד יזרוק =).
לא סתם הארדן עושה 35 למשחק.

נתן משחק מעולה
לא כפה את עצמו על המשחק, קבלת החלטות מעולה.
היה כיף לראות.
 

Rapgamer

Well-known member
משחק סוחף בין ממפיס לפורטלנד

ממש נהניתי לצפות, במיוחד שיש לו גם משמעות לקראת ההמשך.
פורטלנד עם נרקיץ' זו חיה אחרת. אני רואה בהם יותר ביג 3 מאשר צמד של לילארד ומקולום. נרק חזר ממש טוב מהפציעה והוא הפך די בשקט לסנטר two-way מגוון. בנוסף למספרי הדאבל-דאבל הרגילים הוא הוסיף 5 אסיסטים, 6 בלוקים ושתי חטיפות. הוא חכם בהגנה ויותר נייד ממה שנדמה, הוא ה-screener הכי טוב של פורטלנד והמוסר הכי טוב כשלילארד מקבל טראפים. ולנצ'יונאס איכשהו קלע 16 בלי ששמנו לב אבל לתחושתי נרקיץ' די העלים אותו במשחק.

שחקן נוסף שיש לו מניות בניצחון זה כרמלו. בחירת זריקות טובה, 2 שלשות ענקיות שכפו הארכה ובעיקר יותר נייד בהגנה ממה שהיה במשך שנים. כבר לא עוברים אותו אוטומטית בצד ראשון, הוא ירד במשקל וניכר שזה הוסיף ליכולת שלו בהגנה.

ממפיס חזרה למשחק ברבע השלישי דרך הרכבים נמוכים עם טריפל J/קלארק בסנטר וטראפים על לילארד, שכפו איבודים, שהובילו לנקודות בטרנזישן. מוראנט קטלני במגרש הפתוח, דילון ברוקס סופר אגרסיבי בהגנה ו-JJJ פשוט הופך לשחקן מעולה בליגה של היום. ארוך, נייד, שומר כמעט כל על עמדה, שם שלשות, מוריד כדור לרצפה. ממש נהיה ביג מן מודרני מושלם. קלארק כהרגלו סופר אפקטיבי בדקות שלו.

פורטלנד לא הייתה יכולה לבקש יותר מזה במשחקי הפתיחה. ניצחו את ממפיס בזמן שהיריבה העיקרית שלהם (הפליקנס) הפסידו. המירוץ למקומות 8-9 במערב יהיה צמוד עד הסוף. החדשות הטובות הן ששלושת הקבוצות משחקות כדורסל טוב וכל משחק מפה והלאה בעל משמעות רבה.
 
צפיתי קצת בחצי השני של יוסטון - דאלאס. 'נחמד' לראות את הארדן משחק 44 דקות במשחק ראשון וחסר חשיבות.

את העונה שלי אני פותח הלילה, ביום השלישי של ה'בועה', עם מפגש נגד פילדלפיה. אם למדנו משהו מאינדיאנה במשחקי ההכנה זה שטי ג'יי ליף לא בתכניות, מה שמקטין מעט מבחינתי את ההתרגשות מהקבוצה. גם סאבוניס פצוע, ויק גבולי, אין יותר מדי על מה להילחם, . בגדול, צריכים להפסיד הלילה לפילי בכל מקרה, כדי להידרדר למקום השישי, וכך לקבל את בוסטון בסיבוב הראשון, ואז להימנע ממפגש עם מילוואקי עד לגמר.
 
נתן משחק מעולה
לא כפה את עצמו על המשחק, קבלת החלטות מעולה.
היה כיף לראות.
הארדן שחקן ההתקפה הטוב בליגה, בטח כשKD בחוץ.
מדהים פשוט מה שהוא עושה עם הכדור מתי שהוא רוצה ואיך שהוא רוצה
 

Krit123

Well-known member
יש לי תחושה שריבוי השריקות נובע מהעובדה שאין קהל שיפעיל לחץ על השופטים ובכללי יש הרבה פחות רעש. המון שחקנים על גבול השש עבירות בינתיים.

פורטלנד - ממפיס אחד ממשחקי העונה. מקולום סחב אותם מחצית ראשונה והיה נראה שזה הולך לכיוון אחד אבל רבע שלישי אדיר של ממפיס החזיר אותם, הראו המון אופי ולמרות האכזבה בסיום יש כאן ניצחון מורלי.

למרות 33 נקודות של ג'קסון אני לא מבין איך 15 מ-22 הזריקות שלקח הן לשלוש. היו לו 2-3 הטבעות על נורקיץ' שהלך לסל, הוא חייב לעשות את זה יותר, להבין שהקליעה היא אמצעי להגיע לסל ולא המטרה (משפט שנכון גם לרוב הליגה).
בהגנה הוא אדיר אבל גם הוא וגם קלארק מגיבים בהגזמה לפעמים להטעיות, ניסיונות זריקה. אחת הסיבות ש-JJJ נכנס לבעיית עבירות באופן קבוע.

לקראת הסיום ובעיקר בהארכה לממפיס לא מצאה כתובת בזמן שלילארד העלה הילוך ככל שהמשחק התקדם. מה שכן הלחץ שהפעילו על כל המגרש (שכמעט הסתיים בקאמבק) יכול להוות תפנית אם יפגשו בהמשך, יש להם young legs בעיקר אם הבלייזרס ימשיכו לשחק עם סגל קצר. יש מקום לפורטלנד לשתף קצת את נסיר ליטל או גבריאל במקום קולינס בשביל לרענן קצת.
כבוד למלו על משחק יעיל ושתי שלשות גדולות. גארי טרנט גם עם משחק two-way מצוין. נורקיץ' חזר כאילו הפציעה עשתה לו רק טוב, רחמים על הלייקרס אם יצטרכו לפגוש אותם סיבוב ראשון, בטח אם גם יפלו בבראקט של יוסטון.
 

Krit123

Well-known member
דאלאס – יוסטון: כדורסל מהעתיד.

97 שלשות נלקחו בהתמודדות. דאלאס ניצחה את המשחק אנליטית כי לקחה אחת יותר, אבל הפסידו במשחק הפחות חשוב – החיים עצמם.

הארדן עם 23 נקודות רבע ראשון, הם לא מצאו פתרון לשום דבר שהוא הכדורסל של יוסטון עד שהתחילו להוציא לזקן את הכדור מהיד.
בצד השני KP קלע תחילה זריקות קשות ובהמשך התמקם טוב יותר והמשיך לעשות נזק. ללוקה לקח זמן להיכנס לעניינים אבל הצוות המסייע להט, הארדוואי ג'וניור עם 24 נקודות, טריי ברק עם 31(!!).
הארדן נכנס לבעיית עבירות אבל המשיך לשרוף אותם בהתקפה, לא מצאו פתרון לפיק&רול כשראס היה החוסם והתקשו לפעמים לחזור לקלעים כשהתנפלו עליו ברגע שעבר את החצי.

That being said דאלאס די תפסו שליטה על המשחק לקראת סוף המחצית והחזיקו ביתרון נוח עד לדקות הסיום, שבהן לא הגיעו למבטים איכותיים וההגנה של יוסטון התהדקה עם דיפלקשיינס וסגירה טובה יותר לריבאונד (לעומת שאר המשחק, דאלאס +13 בקרשים).

ביתרון 3 כמה שניות לסיום קרלייל החליט לבצע עבירה על הארדן בשביל למנוע ממנו לקחת שלשה, הוא קלע את הראשונה והחטיא את השנייה בכוונה, קבינגטון ניצל סגירה רעה של קליבר בשביל להשוות. כאן היה מתבקש להכניס את בובאן (שאפילו קלע 6 נקודות מוקדם יותר) בשביל למנוע את ההתרחשות.
בהארכה הצוות המסייע של יוסטון פגע מבחוץ והארדן את ווסטברוק שוב עשו נזק בהתקפות מעבר (כמו בפתיחה) בשביל לסגור עניין. דאלאס היו צריכים לתת יותר קרדיט להארדוואי וטריי ברק על חשבון סת' קרי החלש ופיני-סמית' שנפל על יום לא משהו.
 

Rapgamer

Well-known member
לגמרי כדורסל מהעתיד. אין דרך לשמור על יוסטון בהרכבים האלה ואין ליוסטון דרך להרחיק את דונצ'יץ' מהסל, או כל שחקן אחר ברמתו מבחינת היכולת להגיע לטבעת. האמת שאין הרבה כאלה. הארדן ולוקה שניהם עילויים התקפיים, אין מה לומר.
קובינגטון הסריח בהתקפה אבל כמה אני נהנה לראות אותו משחק הגנה. בסוף על שמו רשום מהלך המשחק עם הפוטבאק, ועוד שלשה dagger שקלע, אז הוא הרס לי קצת את הבחירה לאניני טעם.
ווסטברוק לגמרי במשחק פרוע אבל כל 3 המחליפים של יוסטון (גרין, מקלמור, ריברס) היו טובים מהספסל. בצד של דאלאס טריי ברק במשחק חייו, הם לא יפסידו הרבה פעמים העונה כשיקלעו 21 שלשות ב-42%.
ניצחון משמעותי של הרוקטס בקרבות הדירוג במערב. מי תצליח להימנע מהקליפרס בסיבוב הראשון ובאופן כללי מי תגיע למצ'אפ 4-5 שהוא כנראה הרצוי יותר.
 
למעלה