ומה לך נגד כפר שלם?
אבל לא, זה לא היעד שלי ולא ארחיב ברשותך. וצודק: אחרי הרפורמה אני פחות נוסע בקו הזה דווקא, במסלולו החדש והמפותל. יש קווים אחרים כמו 204 (16 לשעבר) שאותה אוכלוסייה קשת-יום משתמשת בהם באותה המידה. לענייננו: נכון להיום, רכבת לבאר שבע היא רמה אחת מתחת לאוטובוס. רכבת מנהריה לבאר שבע היא כבר כמה רמות מתחת לאוטובוס... ונסיעה ברכבת של בוקר יום א' בישיבה על הצ'ימידן (במקרה הטוב, או בעמידה) לבאר שבע, היא אינספור רמות מתחת לנסיעה באוטובוס ישיר ומהיר דרך המנהרות וכביש 6, בישיבה ובנמנום נעים כשהתיק מאובטח לו בתא המטען... איך שלא תסובב את זה. ולא רק בקו לבאר שבע.
ומה לך נגד כפר שלם?מה לך ולקו 16? מה יש לך לחפש בכפר שלם?
אני מקווה שלא את הזהב הלבן?האמת שלקו 16 אין אלטרנטיבה רכבתית אז אין ברירה אלא ליסוע איתו . אבל מה לגבי 149? שיכול לעמוד 40 דקות בפקק בין צומת רעננה לגלילות? ושבקניון ערים הוא כבר לא קולט נוסעים? ושבשביל אית להגיע למרכז תל אביב צריך ליסוע דרך גלילות , כאילו לא בנות את גשר אם המושבות . מי שנוסע בקו הזה זה מי שממש ממש מוכרח . אני למשל כשאני צריך להגיע לכרמלית , אני לוקח רכבת לאלרלוזורוב ומשם 18. כל העסק הזה לוקח לי , תקשיב טוב, בדיוק שעה. אם הייתי עושה את זה עם 149 זה היה לוקח לי כמעט שעתיים . אז כן רכבת היא כמה רמות מעל אוטובוס, לא משנה איך תסובב את זה.
אבל לא, זה לא היעד שלי ולא ארחיב ברשותך. וצודק: אחרי הרפורמה אני פחות נוסע בקו הזה דווקא, במסלולו החדש והמפותל. יש קווים אחרים כמו 204 (16 לשעבר) שאותה אוכלוסייה קשת-יום משתמשת בהם באותה המידה. לענייננו: נכון להיום, רכבת לבאר שבע היא רמה אחת מתחת לאוטובוס. רכבת מנהריה לבאר שבע היא כבר כמה רמות מתחת לאוטובוס... ונסיעה ברכבת של בוקר יום א' בישיבה על הצ'ימידן (במקרה הטוב, או בעמידה) לבאר שבע, היא אינספור רמות מתחת לנסיעה באוטובוס ישיר ומהיר דרך המנהרות וכביש 6, בישיבה ובנמנום נעים כשהתיק מאובטח לו בתא המטען... איך שלא תסובב את זה. ולא רק בקו לבאר שבע.