היום הצלתי כלב...

Digi Lista

New member
היום הצלתי כלב...

ראיתי ילדים מכיתה ז´ בערך לוקחים כלב פינצ´ר קטן ושמים אותו על ברזייה גבוהה,מקפיצים אותו עם המים,מציקים לו... התקרבתי וראיתי שהם רוצים לגרום לו לקפוץ מהברזייה- הוא היה שובר את הרגליים!!!הערתי להם שיפסיקו והם רק צחקו,חטפתי קריזה והתחלתי לצעוק עליהם, הם עשו פרצוף וקיללו אותי אבל הסתלקו מהמקום(וטוב שכך),הורדתי את הכלב מהברזייה והוא הלך בריא ושלם. מזל שבאתי , אפילו שהראש שלי ממש כואב ויש לי נקע חביב ביד,הילדים האלה ממש הרגיזו אותי.
 

natalyrst

New member
כל הכבוד ../images/Emo24.gif

וואי איזה יופי
לצערי, לא חסרים הילדים שיציקו לבעלי חיים ויהנו מזה ביותר. פעם נתקלתי בילדים שהכניסו גור קטן לפח אשפה
אז ליסטה, באמת כל הכבוד
הלוואי שיהיו הרבה אנשים כמוך...
 

Digi Lista

New member
../images/Emo51.gif../images/Emo24.gif

אימצתי מתישהו כלב מצאתי ברחוב והוא היה במצב מזעזע וכנראה עבר התעללות,אם רק הייתי תופסת את המתעללים הייתי מכניסה להם כאלה מכות(עם מטריות רצוי
),למה בכלל להתעלל? אתמול היה כתוב גם בעיתון על נערים מבאר שבע ומיתר ששחטו חתולים ושתו את הדם שלהם,זה מ-ז-ע-ז-ע!!!
 

c o l e

New member
איך אפשר להתעלל בכלב../images/Emo35.gif

אני יהיו לי כאלה יסורי מצפון אם אני ידע שהזקתי לכלב או חתול (למרות שחתול פחות אבל עדיין
)
 
../images/Emo45.gifכל הכבוד../images/Emo70.gif../images/Emo45.gif

כל-כך קשה לי לקרוא על התעללויות כאלה בבעלי חיים. אני פשוט לא מצליחה להבין מאיפה מגיע כל הרוע הזה
.
 
למעלה