Digi Lista
New member
היום הצלתי כלב...
ראיתי ילדים מכיתה ז´ בערך לוקחים כלב פינצ´ר קטן ושמים אותו על ברזייה גבוהה,מקפיצים אותו עם המים,מציקים לו... התקרבתי וראיתי שהם רוצים לגרום לו לקפוץ מהברזייה- הוא היה שובר את הרגליים!!!הערתי להם שיפסיקו והם רק צחקו,חטפתי קריזה והתחלתי לצעוק עליהם, הם עשו פרצוף וקיללו אותי אבל הסתלקו מהמקום(וטוב שכך),הורדתי את הכלב מהברזייה והוא הלך בריא ושלם. מזל שבאתי , אפילו שהראש שלי ממש כואב ויש לי נקע חביב ביד,הילדים האלה ממש הרגיזו אותי.
ראיתי ילדים מכיתה ז´ בערך לוקחים כלב פינצ´ר קטן ושמים אותו על ברזייה גבוהה,מקפיצים אותו עם המים,מציקים לו... התקרבתי וראיתי שהם רוצים לגרום לו לקפוץ מהברזייה- הוא היה שובר את הרגליים!!!הערתי להם שיפסיקו והם רק צחקו,חטפתי קריזה והתחלתי לצעוק עליהם, הם עשו פרצוף וקיללו אותי אבל הסתלקו מהמקום(וטוב שכך),הורדתי את הכלב מהברזייה והוא הלך בריא ושלם. מזל שבאתי , אפילו שהראש שלי ממש כואב ויש לי נקע חביב ביד,הילדים האלה ממש הרגיזו אותי.