היום העצוב בשנה, הוא יום שמח ?

היום העצוב בשנה, הוא יום שמח ?

מעדיפה כרגע להישאר בעילום שם, ואני מקווה שתכבדו אותי. היום עשיתי בדיקת ביטא באלגנטיות הוצאתי את הדף המודפס וציפיתי לקטן מ2, הרי האיחור הוא רק של יום,והתוצאה הייתה 74. לא ממש תכנננו את ההריון הזה, וגם לא מנענו אותו, הקודם היה בטיפולים, זה ספונטני, כנגד כל הסיכויים. הרגשה מוזרה. לא ממש יודעת מה לעשות, לא רוצה לספר כלום לאף אחד, פוחדת שוב מהפלה, משמירת הריון, אבל מתפוצצת מבפנים..... רק אתם יכולים להבין. יש לי ילד/ה בבית והפער בינהם יהיה קצת פחות משנתיים, טפו טפו טפו... יושבת מול הטלויזיה בוכה, בצפירה רעדתי כולי, והלב מתפוצץ משמחה. דווקא ביום הזה, נכון שאני לא דפוקה? השתחררתי קצת, תודה.
 
עשית לי צמרמורת ../images/Emo141.gif

קודם כל בשעה טובה. שעה מבורכת ומלאה שמחה. התברכת בהריון ספונטני מחי את הדמעות חייכי חיוך רחב את בהריון! הריון שבא מאהבה ובברכה ומחר בערב כל שמי הארץ יוארו בזיקוקים לכבודו. שיהיה הריון בריא קל ארוך ושמח שוב: בשעה טובה ומבורכת
 

chompi1

New member
קודם כל, מזל טוב ../images/Emo65.gif

אז נכון שהיום יום עצוב, אבל במדינה הזו הרי עצב ושמחה מתערבבים כל הזמן (ולראיה, אפילו יום הזכרון ויום העצמאות המחוברים). אז קודם כל ומעל הכל, בוודאי שאת לא דפוקה. יש לך היום שמחה גדולה, ואת בהריון ספונטני (הרי זה החלום של כולנו). אז למרות כל החששות וההתלבטויות אני מאחלת לך המון המון מזל טוב והמשך הריון קל ועגול. הצלחת להגשים את הברכה של נועם, והילד הבא שלך באמת בא מאהבה...
 

לבנה123

New member
מזל טוב

ברור שהיום העצוב הוא אצלך יום שמח ומרגש השנה. מה פתאום דפוקה? מזל טוב על הבטא, ושיהיה הריון ארוך, קל ומשעמם ביותר.
 

mishmish04

New member
מבינה אותך

ושולחת חיבוק גדול - בתור דבר ראשון. תני לחלקי הפאזל ליפול אל מקומם הטיבעי - זה קורה עם הזמן ולא ברגע, הבלבול ישקע ותראי איך תרגישי אז, במנותק מימי זיכרון וצופרי דומיה. מאחלת לך רק טוב, הריון קל וחלק ו...כן. את נמצאת במקום הנכון לקבל תמיכה ועזרה בכל עת. תצליחי
 

einav8

New member
בהחלט לא דפוקה

יש כמה מישורים בחיים, ולא חייבים להיות עצובים בכולם. האמת שאני אישית,לא צריכה את יום הזיכרון כדי לזכור,למרות שלדעתי הוא חשוב, השכול מלווה אותנו יום יום, ולכן גם מוזכר לנו כל יום. מזל טוב!!! ובהצלחה.
 
את לא דפוקה.

מה יכול להיות נורמלי יותר מלהיות מאושרת על הריון ספונטני ש"נפל" עלייך ככה? שיהיה הריון מוצלח וקל ומשעמם
 

נגל

New member
מבינה אותך

יום הולדתי חל באותו יום וזה לא כ"כ יום לחגיגות אבל בכל זאת זה יום מאושר לי עצמי למרות שלכלל זה יום עצוב וגם אני אישית הכרתי מס' חללים ולכן המועקה היתה גדולה. אז נכון לא חגגנו ביום הולדת עצמו אבל עוד נחגוג. ומבחינתך, את יכולה להיות מאושרת על כך שאת בהריון ועוד ספונטני שזה הכי טוב שיש.
 

ligo

New member
כל כך מבינה אותך

רוצה קודם כל להגיד מזל טוב
אי אפשר לשים את האושר הפרטי שלנו בצד, לפעמים אפילו בימים כאלה, ובייחוד במדינה שלנו רוויית העצב. מאחלת לך שהלב ימשיך לחייך ושהכול יהיה בסדר
 

פיצקית

New member
../images/Emo49.gif וברוכה הבאה

החיים המתוחים בארץ לא משאירים לנו כמעט ימים "רגילים" של שקט ושגרה. השמחה ובעצב נפגשים ומתערבבים כל יום. מקוה שתרשי לעצמך להנות ולשמוח מהאושר הקטן שלך ללא קשר לעיתוי העצוב. מחזיקה לך אצבעות להמשך הריון ארוך ותקין.
 

ע נ ת 30

New member
מובן ומרגש

מאחלת לך המון מזל טוב על ההריון הנפלא הזה, ותרשי לעצמך לשמוח - את הולכת להיות אמא לשניים!
 
../images/Emo9.gifתודה בנות יקרות

תודה על מילות העידוד, נחמד לקבל תגובות גם כאשר אני סמוייה, במיוחד לאור העובדה שאת חלקכן אני מכירה טוב. מחר עוד בדיקת ביטא, מקווה שתהייה הכפלה והדימום המינורי של אתמול באמת ישאר מינורי. היום חייכתי תודה לכן.
 

Mלעתיד

New member
מזל טוב חם לאלמונית וגם לנגל ../images/Emo65.gif

כמו שכבר אמרו טובות ממני- אין קשר בין אחד לשני... מקווה שיהיו היום תוצאות טובות של הכפלת בטא!!!
 

ede1

New member
מזל טוב! וברוכה הבאה!

את בכלל לא דפוקה! מאחלת לך הריון משעעעעעעעמם!
 
../images/Emo9.gif מסתבר שאני באמת בהריון../images/Emo9.gif

הביטא היום 306, ביום ראשון הייתה 74. אני מתחילה להתרגש, מנסה להיזכר מתי מתחילים במעקב והמוח לא נותן תשובות.... מתי עושים US ראשון? מתי פותחים כרטיס מעקב אצל הרופא? ובכלל, יכול להיות שהבחילות כבר כאן? אתמול זה היה סיוט. אפשר להצטרף לפורום גם לאחר הריון ספונטני? (בכל זאת פעם היתי חברה פה)
 
למעלה