היום היה פרק ראשון של באטמן הדור

היום היה פרק ראשון של באטמן הדור

החדש. אני מעולם לא הכי אהבתי באטמן...אבל לפחות הסיפור של הבאטמן (עדיין לא) הזה יותר מעניין... נראה לי שאני אעקוב. ומה אתכם? (האמת נראה לי שכבר היה את זה פעם בערוץ הילדים...)
 

The Crusader

New member
לא!!!!

חרא של סדרה פשוט גרועה הבטמן החדש הוא כזה סיסי קודם כל אין לו גלימה ולבטמן ובכן הגלימה מוסיפה לו את האפקט האפל שכל כך מתאים לו!!!! דבר שני הוא פשוט מעפן כל אחד דופק בו מכות של רצח והסיבה היחידה שהוא לא מת ישר זה כי החליפה מכפילה את הכוח שלו או משהו כזה פשוט גרוע הוא איבד את כל ההקטע המגניב של בטמן (שהוא כל כך תותח שאף אחד לא מצליח לגעת בו בכלל ואין קשר לחליפה או משהו כזה הוא פשוט תותח) קיצר הבטמן החדש הוא גרוע בלשון המעטה!!!!
 

row

New member
גם פרק ראשון של אוונג´רס

בפוקס קידס ובאטמן דווקא די נחמד מעולם לא אהבתי אותו יותר מידי אז אין לי יותר מידי מה להעביר ביקורת ולמצוא הבדלים בין הסידרה לקומיקס ולסדרות הקודמות שעקבתי אחרי כולן כמובן וכן זה שודר כבר פעם הערוץ וראיתי את רוב הפרקים וכמו שאמרתי נחמד
 
אמממ...ת´אמת...

אני בכלל לא אוהבת באטמן. זה דיי דפוק בכלליות...כל העיניין. אבל אני רואה את זה כי טרי חתיך. *נסקלת ע"י כל חבר פורום באופק* חחח... איזו אמריקאית בת 12 אני הא? תיכף אני אתאהב באש קצ´ם....(NOT)
 

odiman11

New member
כל דבר שיש בארץ חרא

בגלל שמדבבים הכל ומרגע שעשו את זה סידרה מצויירת חייבים לצנזר את זה מי שראה את הסרט של באטמן הדור הבא הבא מאנגלית רואה דברים שהוא מחיים לא היה רואה בערוץ הילדים ובסידרה המצויירת
 

DDN

New member
אתם מדברים על BATMAN BEYOND?

אחלה סידרה. הפרק הכפול: שובו של הג´וקר משובח. תורידו מקאזה באנגלית, תראו כמה היא אחלה סידרה.
 

odiman11

New member
שובו של הג´וקר

זה סרט!! זה לא שום סידרה בגלל זה אפשר לראות שם אנשים נירצחים ודם שעף לכל מקום ודקירות סכין שלא חשבת שאפשר לעשות זה לא מיתקרב לסידרה כי בסידרה צריך להוריד את כל הקטעים הטובים
 
../images/Emo19.gif Batman Beyond ../images/Emo19.gif

הסדרה הזו היא פשוט נפלאה. צוות היוצרים המצויין שהביא לשידור את סדרות האנימציה של באטמן וסופרמן פשוט התעלה על עצמו. הקונספט הקלאסי של באטמן מקבל טוויסט עתידני. היעדר הגלימה ממש לא גורע מהאפלוליות של הסדרה המתרחשת בגותהם סיטי העתידנית הנשלטת על ידי תאגידים ומוטרדת מנוכחותן של כנופיות. פרקים מומלצים לצפייה- Meltdown - שובו של ויקטור פריז The Call - פרק של שני חלקים בו מגוייס טרי לליגת הצדק העתידנית מומלץ בחום! שימו לב!!! לכל מי שמחפש את הסרט שובו של הג´וקר- הגרסה שיצאה בארה"ב עברה צנזורה ברוטאלית לכן חפשו רק את הארופאית. וזהו. איזו הודעה ארוכה. שיש.
 

toonamir

New member
my 2 cents

העיצוב הגרפי והאנימציה של הסידרה Batman Beyond מוצאים חן בעיני, אבל מה שמפריע לי, הוא: 1. שהפכו את ברוס וויין לזקן מרוט, זה ממש כמו להרוג את סופרמן- להרוס אגדה! 2. לפי דעתי זה ברור שהיוצרים התאמצו שהסידרה תמצא חן בעיני בני נוער: כל מוזיקת הטכנו, משחקי הספורט, יציאות בערב ועניני בנים-בנות. לצורך השוואה-"סמולוויל" , היא סידרה לנוער, אבל היא לא מתחנפנת אליו! אני מעדיף את "Batman the animated series" דרך אגב, מי שמעונין לבקר באתר אינטרנט של אחד ממעצבי הסידרה: www.shaneglines.net יש שם גלריה עצומה ופורום מפותח.
 

odiman11

New member
עם אתה מיתכוון לסידרה הראשונה

אני מסכים איתך במאה אחוז מה זה אמור להיות הבאטמן החדש הזה(לא הדור הבא) מה קרה לסמל של באטמן למה רובין הוא ילד בן 4 ומי זה האיש השחור הזה שמשום מה יכל לעוף עם הכנפיים שדחפו לחליפה ולמה כל הרעים ניראים כאילו מתחו להם את הצורה או השתמשו בדבר הזה שיש בדו"ח מיוחד שמעצב פנים של אנשים
 

Deathatred

New member
שתי הסדרות חסרות משהו

ומה שהן חסרות זה את הרוח הגותית והאפלה של "באטמן". אני מבין שהם הורידו הרבה אפילה וגותיקה כי מדובר בסדרות לילדים אבל עדיין... בסדרה המקורית החליפה לא מספיק אפלה (בניגוד לחליפה בסרטים של ברטון שהיא גם אפלה וגם משוריינת) ורובין הוא סתם ניג´וס. ובכלל העיצוב החזותי שם לא מספיק אפל וגותי. כל המגרעות האלה רק מתגברות בסדרה החדשה (באטמן הדור הבא). החליפה בהחלט מגניבה אך עדיין לא משתווה לזאת של ברטון וגם המחסור בגלימה מורד מהאפילה של באטמן. טרי מקגינס הוא תחליף עלוב מידי לברוס ויין, הוא לא מספיק אפל, מפחיד ומטורף מספיק. גם הקול שלו לא מפחיד וקשוח. למעשה, הוא מעין רובין בחליפה של באטמן (אם אני לא טועה בגרסה העברית - מי שמדובב את טרי הוא זה שדובב את רובין). הפרק MELTDOWN היה טוב מאוד, בעיקר הודות לויקטור קרח האפל, הקודר והגותי ובמוסיקה אפשר היה לשמוע אלנטים גותיים. זהו, סה"כ שתי הסדרו נחמדות מאוד אבל לא משתוות לרמה של הסרטים של טים ברטון. תוחזר הגותיקה לבאטמן לאלתר - יועף ג´ואל שומכר מיד!
 

odiman11

New member
כן חשבתי על זה

מישהו אי פעם חשב על כמה שרובין הורס לבאטמן את הקטע
 
למעלה