היום היה אמור היום היה אמור להיפתח הקו לירושלים \= אבל הוא לא.. הערכה של מישהו מתי ייפתח
ד ד י ן ת ו מ א ס New member 26/12/04 #1 היום היה אמור היום היה אמור להיפתח הקו לירושלים \= אבל הוא לא.. הערכה של מישהו מתי ייפתח
א אוהד11 New member 26/12/04 #2 אתה יודע למי ניתנה הנבואה נכתב ע"י ד י ן ת ו מ א ס: היום היה אמור להיפתח הקו לירושלים \= אבל הוא לא.. הערכה של מישהו מתי ייפתח לחץ כדי להרחיב... אתה יודע למי ניתנה הנבואה
אתה יודע למי ניתנה הנבואה נכתב ע"י ד י ן ת ו מ א ס: היום היה אמור להיפתח הקו לירושלים \= אבל הוא לא.. הערכה של מישהו מתי ייפתח לחץ כדי להרחיב... אתה יודע למי ניתנה הנבואה
ד ד י ן ת ו מ א ס New member 26/12/04 #3 מה זאת אומרת../images/Emo35.gif נכתב ע"י אוהד11: אתה יודע למי ניתנה הנבואה לחץ כדי להרחיב... מה זאת אומרת אגב, אם יש למישהו איזשהם חדשות על הקו או על הקו המהיר, זה המקום..
מה זאת אומרת../images/Emo35.gif נכתב ע"י אוהד11: אתה יודע למי ניתנה הנבואה לחץ כדי להרחיב... מה זאת אומרת אגב, אם יש למישהו איזשהם חדשות על הקו או על הקו המהיר, זה המקום..
M mucool2 New member 26/12/04 #4 כולם (?) אומרים שבפסח ייפתח נכתב ע"י ד י ן ת ו מ א ס: מה זאת אומרת אגב, אם יש למישהו איזשהם חדשות על הקו או על הקו המהיר, זה המקום.. לחץ כדי להרחיב... כולם (?) אומרים שבפסח ייפתח
כולם (?) אומרים שבפסח ייפתח נכתב ע"י ד י ן ת ו מ א ס: מה זאת אומרת אגב, אם יש למישהו איזשהם חדשות על הקו או על הקו המהיר, זה המקום.. לחץ כדי להרחיב... כולם (?) אומרים שבפסח ייפתח
צ צחקן New member 26/12/04 #5 לקטנים ולשוטים... . נכתב ע"י אוהד11: אתה יודע למי ניתנה הנבואה לחץ כדי להרחיב... לקטנים ולשוטים... . ב"ה פעם הנבוא היתה של החכמים.
לקטנים ולשוטים... . נכתב ע"י אוהד11: אתה יודע למי ניתנה הנבואה לחץ כדי להרחיב... לקטנים ולשוטים... . ב"ה פעם הנבוא היתה של החכמים.
K kennedy New member 29/12/04 #6 חיחיח נכתב ע"י צחקן: לקטנים ולשוטים... . ב"ה פעם הנבוא היתה של החכמים. לחץ כדי להרחיב... חיחיח חיחי