מסכים איתך
הרכבל מיועד בראש ובראשונה לאפשר מהיר וישיר ממרכז התחבורה הציבורית שיוקם באיזור לב המפרץ לשני הקמפוסים שעל רכס הכרמל. ישנם אלפי יוממים שעולים מדי בוקר מאיזור הקריות לקמפוסים על כל ההשלכות הסביבתיות של זה. חיבור טוב בין רכבת ורכבל יוכל להוות תחליף מעולה לעמידה בפקק. וזה לא שאני מצפה שהפקק יעלם, כי הוא לא. המטרה היא לספק אלטרנטיבה מהירה, נוחה וסביבתית למי שמוכן להפרד מרכבו הפרטי. במידה והפרוייקט יצליח מבחינת תפוסה ומהבחינה הכלכלית אולי מישהו יראה שיש טעם להרחיבו למקומות נוספים ברכס הכרמל. אך כאמור, אני די סקפטי לגבי זה שהפרוייקט בכלל יצא לפועל. זה נוגד יותר מדי אינטרסים של בעלי יותר מדי שררה.
מסכים איתךאם אכן הרכבל יעצור בשער
מזרח, זו באמת תהיה טעות. עד הפקולטה שלי זה בערך 15 דקות הליכה בעליה, מאוד לא נעים בקיץ, או בגשם.
הרכבל מיועד בראש ובראשונה לאפשר מהיר וישיר ממרכז התחבורה הציבורית שיוקם באיזור לב המפרץ לשני הקמפוסים שעל רכס הכרמל. ישנם אלפי יוממים שעולים מדי בוקר מאיזור הקריות לקמפוסים על כל ההשלכות הסביבתיות של זה. חיבור טוב בין רכבת ורכבל יוכל להוות תחליף מעולה לעמידה בפקק. וזה לא שאני מצפה שהפקק יעלם, כי הוא לא. המטרה היא לספק אלטרנטיבה מהירה, נוחה וסביבתית למי שמוכן להפרד מרכבו הפרטי. במידה והפרוייקט יצליח מבחינת תפוסה ומהבחינה הכלכלית אולי מישהו יראה שיש טעם להרחיבו למקומות נוספים ברכס הכרמל. אך כאמור, אני די סקפטי לגבי זה שהפרוייקט בכלל יצא לפועל. זה נוגד יותר מדי אינטרסים של בעלי יותר מדי שררה.