היום בתפוז

היום בתפוז

היום ב-19:00 תוכלו לצפות live בהופעה של דודו טסה- בלעדי לגולשי תפוז אנשים. ההופעה תשודר ב- blogtv ישירות מאולפני "לונה" בת"א. שווה לראות. הערב ב-22:30, מיד לאחר הפרק היומי של פרוייקט Y2 יתארח יורם לווינשטיין, המורה למשחק של החבר'ה כאן ב- blogtv. מיד לאחר התוכנית "עסק משפחתי" בערוץ 2, יתארח בפורום "עסק משפחתי" מר חזי ביליק - מהנדס מים, שיענה לשאלותיכם בנושא חיסכון במים. ניתן להשאיר לו שאלות כבר עכשיו.

CiNdErElLa3887

ג'יק ג'ילהנאל ומארון ../images/Emo99.gif

כתבה חמודה מTeen Pepole האחרון:
Maroon 5.. By Jake Gyllenhaal. I've known [lead singer] Adam, Levin since we were both in diapers. We went to elementary school together. I remember seeing [the guys play at this club called] Dragonfly when we were in high school. They were wearing black-and-white suits with little pinstripe ties, like the Hives. Their music has definitely changed throughout the years. I think it takes good musicians a while to find their sound. Maroon 5 has always been influenced by all different kinds of music, so their sound has evolved. What I really love about Maroon 5 is that they write great pop songs that you can listen to a hundred times over. One of my favorite tracks on Songs About Jane is "She Will Be Loved." It means a lot to me because I remember Adam coming to the set of Moonlight Mile when I was filming and leaving a CD in my trailer with the first version of that song on it. It makes me smile to think that I was one of the first people to ever hear it. I'm not surprised Maroon 5 made it. Their music was written with the intention of being listened to by many, many, many people - and now it is.​
זאת הכתבה סרוקה ד"א

איזה מגניבבבב שהם הכירו../images/Emo9.gif../images/Emo99.gif

איזה חמוד...חחח ויש לו כמובן טעם טוב-
שי ויל בי לובד
כיף לו שהוא היה מהראשונים לשמוע
!!! והוא צודק למארון אפשר להקשיב אלפי פעמים וזה לא ימאס..
בקיצור איזה חמוד..ותודה רבה

galevine

הילע טנקס דיררר

2 שאלות...מממ---מאיפה יש לך teen people?או שזה מהאינטרנט..? ועוד אחת..למה את לא במסנג'ר:(?! Love you גלללללל

CiNdErElLa3887

אמממ ../images/Emo3.gif

1.מישהי מהפורום הרשמי קנתה את העיתון וסרקה את הכתבה לפורום
ו2.יש לי בעיה עם המסנג'ר..
..אני אנסה להיכנס

Gold Girl

../images/Emo41.gif../images/Emo42.gifטנקס.../images/Emo24.gif

למרות שאנגלית זה לא הצד החזק שלי. ניסתי לקרוא.

מיצי007

בא לי לבכות../images/Emo7.gif

זה יותר מידי מושלם
ג'ייק ומארון,גאד דאמט
*מתאבדת*

Michal Bloom

../images/Emo141.gifג'ק../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif

איזה מאמי
*סוגדת*
טעם טוב מאוווד יש לבחור

למעלה