היום בתפוז Live

היום בתפוז Live ../images/Emo107.gif../images/Emo14.gif../images/Emo79.gif

היום בפורום כלבים נארח את מאיה עטיה, מאלפת כלבים מקצועית, ומנהלת מרכז לאילוף כלבים בקרית אונו. מאיה תענה על שאלותיכם היום ב-14:00
הפסיכותרפיסט מני אנצר, מהמרכז "להיות ביחד" יתארח אצלינו היום ב-19:00 בפורום לא לאלימות. מני אנצר הוא מדריך לזוגיות נכונה. על זוגיות נכונה ניתן ללמוד גם מדרך השלילה: זוגיות לא נכונה, היא זוגיות שיש בה אלימות (ולאו דווקא אלימות פיזית: אלימות יכולה להיות גם בדרך של שליטה וטרור, שימוש בילדים וכדומה) מני אנצר יענה לשאלותיכם בנושא זוגיות טובה ולא טובה, התלבטויות, מודעות עצמית, בעיות ומשבר בזוגיות או בנישואין ועוד. אתם מוזמנים לשרשר שאלותיכם כבר עכשיו!
להקת "ווסטלייף" כובשים את המקום הראשון בסערה עם הבלדה המרגשת שלהם- Tonight, במצעד הפזמונים השבועי של תפוז אנשים. מה הם הלהיטים הגדולים של השבוע? בואו לקחת חלק בדירוג.
 

AngelFairY

New member
../images/Emo15.gifאנשים - היה שווה לחכות...

המקום שבו מוסיקה וכשרון ( ובעיקר יופי... ) נפגשים... כן גם לנטלי אמברוליה סוף סוף פתחו פורום משלה...
הזמרת עם הלהיטים : Torn , Smoke ועוד הרבה...
בהנהלה של בחור מקסים ( צחי... ) שמנהל גם אתר מצויין על הזמרת...
~~בואו לפורום נטלי אימברוליה ( 773 ) בתפוז~~
 

michalas

New member
אה ../images/Emo99.gif ../images/Emo86.gif

באממממממת הגיע הזמן
אני הולכת להתמכר
אבל נשארת נאמנה לשאקירה כמובבןןןןןןן
 
../images/Emo41.gifפורומים חדשים בתפוז אנשים../images/Emo41.gif

למצוא את עולם הבית, בפורום גולשים בזמן.
בני נוער וענייני סוסים בפורום רוכבים צעירים
עובדים מהבית וזקוקים לסיעור מוחות? בואו לפורום עבודה מהבית
מחפשים אקסטרים? קיפצו לפורום פרי רייד ודאון היל לרוכבי אופניים.
הפורום שרבים חיכו לו - פורום ניו מטאל.
מקום התאספות למעריצי הזמרת מישל בראנץ' - פתוח כבר עכשיו. גלישה נעימה!
 
היום בתפוז Live ../images/Emo43.gif

היום ב-20:00 נארח בפורום קהילות סחר חליפין את טלי חייט ותמר ארזי, חברות בקהילת "טאו סנגה". קהילת טאו סנגה היא קהילת מטפלי טאו-שיאצו בין לאומית, שמטרתה להפוך את העולם למקום טוב יותר. בנוסף למדיטציה יומית, עזרה והתנדבות בקהילות מקומיות וכן פרוייקטים בין לאומיים של התנדבות (כגון חפירת בארות בכפרים במלזיה או עזרה לנפגעי רעידות אדמה בהודו), הקהילה מקדמת סחר חליפין בין חבריה כחלק מתפיסת אנרגיית השפע, שהיא העקרון האוניברסלי המניע את העולם. הקהילה משתמשת במטבע מקומי בשם UNI‏. הקהילה פותחת בימים אלו את שורותיה לקהל הרחב, וטלי ותמר יענו על שאלות בנוגע לאגודת הטאו-סנגה, כיצד באים עקרונות הטאו לידי ביטוי בקהילה ופעילויות הטאו-סנגה למען אזרחים בארץ ובחו"ל, לקראת מפגש הקהילה שיתקיים ביום ו' (30.05.2003) בפארק הירקון.
היום בשעה 20:00 בפורום שיט וימאות נארח את רון יפה, בוחן משרד התחבורה-מחלקה לכלי שיט קטנים ומשיטים. רון יפה, בוחן כלי שייט קטנים ושופט תחרויות בינלאומי, יענה על שאלות הגולשים. האגף לכלי שייט קטנים אחראי על רישום ורישוי של אופנועי ים, סירות מהירות, ספינות וכל כלי שייט עד 24 מטר. המחלקה האחראית גם על בחינות לרישוי והסמכה למי שמבקש להוציא רשיונות משיט. חולמים להוציא רשיון להשיט יאכטה ולהפליג סביב העולם? עצי קוקוס, חופים לבנים, איים אקזוטיים, מפרצונים מדהימים. או שאולי בכלל אתם מאילו שחולמים לחצות אוקינוסים? התהליך מתחיל כאן
 
דייייי במת ../images/Emo99.gif ../images/Emo35.gif ../images/Emo105.gif

היש התרגשות יותר מרובה מזו
 
למעלה