היום בתפוז...

lord moul

New member
שלום לך

אני בהריון מבחור בשם אנקין, ובמיקרה הוא גם ג'דיי. אנחנו לא היינו אמורים להיתחתן. אני חושבת שיוולדו תאומים, בן ובת. אני לא יודעת כמה זמן אני אהיה איתם, כי את זה אני אגלה ב2005. אתה יכול להגיד לי אם הם יהיו בריאים וחזקים בכוח?
 
למעלה