היום בתפוז

היום בתפוז../images/Emo43.gif

במסגרת שבוע התפתחות הילד בפורום הורים לאחר טיפולים יתארחו במהלך כל השבוע פרופסור עמוס עציוני, מנהל בי"ח מאיר לילדים ברמב"ם, והגב' כרכום מאור, אחות מוסמכת, ויענו לשאלותיכם. פורום אפילפסיה-תמיכה מארח את ד"ר שאול נבון שיענה לשאלותיכם בנושא הערב ב-20:30
פורטל הצעירים yesZone (אפיק 68 בלווין) המופק ע"י תפוז אנשים, מזמין אתכם לשחק במשחק הטריוויה השבועי ולזכות במערכת קולנוע ביתית מבית Lenco. אם נמאס לכם לעמוד בתור בקולנוע או לחשוש מכך שיסתירו לכם, כנסו למדור GAMES והתחילו לשחק. ככל שתשחקו יותר תגדילו את סיכוייכם לזכות! בהצלחה!
 

Michal Bloom

New member
../images/Emo11.gif../images/Emo11.gif

זה רק אני או שכל הזמן שיש כאן הודעות כאלה אף אחד לא שם לב אליהם?
 

Michal Bloom

New member
נ"ש-משהי יודעת אם אורלנדו..

יהיה היום בבכורה של טרויה בברלין?....אם כן, סופסוף לחם פיט לא יהיה כל הזמן במרכז העניינים כל כולם!...ואם כן בטוח אני אראה גיא פינס מחר בערב כי בטוח ידברו על זה...
 

OB4ever

New member
כן אמור להיות היום בכורה בברלין אבל

אורלנדו לא בטוח יהיה שם!!
 
דווקא,

אני קוראת את כל ההודעות שיש בפורום...
אם אני לא מגיבה על חלק אז סליחה, פשוט לפעמים אין לי מה להגיד גם..
 

TrinMyQueen

New member
שמתי לב למשו..../images/Emo168.gif

למה אף פעם לא כותבים עלינו ב"היום בתפוז" הזה?! חחח.. אנחנו לא ראויות לזה?! אנחנו כן!
 
חחחחח ../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

ובדקתי אם הסמיילים של ל"ג בעומר פועלים בשביל העידכון השבועי, כי בתצוגה המקדימה משום מה הם לא פעלו..
 

TrinMyQueen

New member
נצל"ש-לבנות שמכינות רקעים../images/Emo168.gif

אני די מתחילה בכל העניין, אני מבינה את כל הבסיס אבל אני צריכה יותר עזרה עם הקטע של אפקטים וכאלה.. יש לי תתוכנות פוטו אימפאקט, פוטו שופ, ופיינט שופ פרו... אז אם יש מישו נחמד שבא לו להדריך אותי במס'/אייסיקיו, תכתבו פה או שפשוט תוסיפו- אייסי-283656328 מס'[email protected] אני אהיה אסירת תודה!!
 

ThisIsJustME

New member
שחר דברי איתי ב-ICQ אני יכולה לעזור

לך קצת... את אצלי ברשימה לא יודעת אם אני אצלך בכל אופן המס' שלי: 147202399
 

TrinMyQueen

New member
יאפ את אצלי גם ברשימה ../images/Emo168.gif

באיזה תוכנה את משתמשת? קיצור אני אשלח לך הודעה תודה!
 
אני אשמח מאוד

לעזור לך עם פוטושופ..
אפילו עשיתי מדריך ללעשות רשת פעם..
בכל מקרה, הנה האייסי שלי ואני יוסיף אותך אליי
: 106388718
 

TrinMyQueen

New member
אני אשמח מאוד ../images/Emo168.gif

אם תעזרי לי
הוספתי אותך, נדבר ותודה מותק!!
 
נצל"ש../images/Emo170.gif

הפוסטר שהצבענו לו המון בשבועות האחרונים אמור להתפרסם השבוע בראש 1?
או שבוע הבא? מישהי יודעת? הלוואי שזה יהיה של אורלנדווווו....
 

Michal Bloom

New member
אם זה לא אורלנדו וזה יהיה בסוף..

בריטני ספיכס זה לא יעבור להם בשקט!
 
למעלה