היום בתפוז
30.12.04

MoRaN SaShA

New member
כנסו!!

אוו מי גוד זה היה כל כך קשה אני יומיים לא הייתי פה אוקיי שמעו אין לי אינטרנט אני חייבת שמישהו יעדכן אותי אם במקרה יהיה משהו על סשה לעדכן אותי לפלאפון אושי תומי או תמרי או מישהוווווו או הילית אוף את מבלבלת אותי חחחחחחח בבקשה תעדכנו אותי לפלאפון שאני אתן לכן במסר כי אני מתה ממתחים
 

MoRaN SaShA

New member
התכוונתי

אם במקרה יהיה משהו על סשה פה* בבקשההההההה תעדכנו
 
../images/Emo26.gif

בדיוק באתי להודיע לכם שיצא לי לראות ת'-10 ד'ק האחרונות של צ'וטטות וראיתי הודעה שמורן כתבה הודעה.. הכינוי שלה היה "מורן סשה" [כמה מפתיע..
] והיא כתבה שמי שבפורום כוכב נולד בתפוז שיודיע שאין לה אינטרנט ושהיא לא יכולה להכנס.. ומורן הקדימה אותי..
 

LovE MoYaL

New member
../images/Emo168.gif../images/Emo186.gifתגידי "חולה על אוראל" זא

זאת הייתה את????????? כי אם כן,העורכת ממש לא אחלה ביקשתי ממנה לשים את "זה מעצבן" והיא לא שמה
 
לא..אבל חח שמעי משהו../images/Emo26.gif

אני רואה את זה הרבה..ויום אחד שלא ראיתי דניאלוש צלצלה אלי ואמרה לי אם זאת אני שלחתי תהודעה על אוראל ..אז אני כזה "מה אוראל
" אז היא אמרה לי שמישהי כתבה "עורכת אני אוהבת את אוראל" והיא אמרה משהו כמו "בהצלחה" או משהו כזה והיא אמרה "אבל אוראל אל שם עלי" אז העורכת אמרה "זאת כבר בעיה.." חחח יש עוד איילת או שזה הפיצול אישיות שלי
 

LovE MoYaL

New member
../images/Emo168.gif../images/Emo186.gifאמאאאאאא

זה מפחיד
ד"א,משודר עכשיו בגלגלצ "זה היה ביתי" בא לי כבר להקיא מהשיר הזה טחנו אותו יותר מדייייייי
אבל איך זה שמהשירים של הדג נחש שטחנתי איזה1000000000 פעם כל אחד לא נמאס לי?
 
כמו שלי לא נמאס מ"נר על החלון"

"דברים שרציתי לומר" "משאלה" דון חואן" "מה תבקשי" "סימנים" את" "יש מקום" וכל שירי המלך מויאל השולטיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אגב אני חיייבבת לספר לך משהו!!
 
טוב תקשיבי../images/Emo26.gif

דברתי היום עם שני ידידים שלי.. אחד לאחד יש את "יש מקום" במחשב ולשני כמעט את כל השירים..
אז ספרתי להם את קורות החיים של המלך ועשיתי להם מבחן..
 
מקירה תמשפט"נסו על נפשותיהם../images/Emo35.gif"

חח..הם לא ידעו איך קוראים לאבא ולאח
בושה
חברה ומקום הם ידעו{ושניהם ידעו לפרט שלפני שהוא עבר לחון הוא גם במעלה עדומים ולפני זה בירושליים
}
 

LovE MoYaL

New member
../images/Emo168.gif../images/Emo186.gifלא מעלה עדומים!אדומים

בא'''''' כמו הראל וגיא
 
אני יודעת שזה אדומים../images/Emo4.gif

למה מה כבר כתבתי
אנלא מאופסת היום.. גם לנעמותק קראתי "נעמתוק".. {מתוק" במקום "מותק"..}
 
גם כתבתילך "חון" במקום "חולון"..

ארר אוראל ..מה אתה עושה לי
{או יותר נכון מה אתה לא עושה והייתי רוצה שתעשה
}
 
למעלה