היום בתפוז
29.12.04

היום בתפוז ../images/Emo43.gif 29.12.04

פורום מתכונים ממשיך בסדרת אירוחי "על השולחן". הערב ב-20:00 יגיע אייל כץ מכצ'לה לפורום ויענה על שאלות הקשורות בבשר וקצבות. שרשור השאלות נפתח.
הערב ב-21:40 יתארח עופר נחשון, אחד משדרני הרדיו הפופולארים ביותר בישראל ואולי המזוהה ביותר עם מצעדי הפזמונים. במסגרת האירוח נחשוף את תוצאות בחירת גולשי תפוז ב"קופסא השנתית". שאלות לעופר נחשון. רגע לפני המצעד ולאור בקשת הקהל, בשעה 21:00 תשודר בשידור חוזר ב- blogtv הופעתה של שירי מימון שצולמה במפגש המעריצים שלה ביום ראשון האחרון.
בשעה 21:00 תתארח בפורום לקויות למידה ADHD ד"ר ענת ברנע, ד"ר לנוירופיזיקה ומומחית ללקויות למידה. אתם מוזמנים להשאיר לה שאלות כבר עכשיו בפורום.
ב-17:30 תתארח live בפורום ראש גדול וב-blogtv שרון דטנר, אחת מהכוכבות הצעירות של הסדרה. http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=1140&msgid=44831005
 

מ i ר

New member
../images/Emo41.gifהשרשור היומי - 29.12../images/Emo41.gif

וואי איזה ימים מעולים עוברים עליי בזמן האחרון...
היום הזה התחיל עם חיוך בגלל העובדה שנגמר לי היום המלווה, ואני סוף סוף יכולה לנהוג לבד! הגעתי לביצפר לשעתיים ביולוגיה מעבדה, היה נחמד. אחר כך היתה איזה הופעת זמר או משהו בסגנון, וכמובן לא היה לי כוח אז קפצתי לאלונים (כמו תמיד) עם עוד שתי חברות ואכלנו פיצה (ב- 10 בבוקר..
). פתאום חברה שלי קופצת: "טל פרידמן!" לא הבנתי מה היא רוצה ממני, עד שהסתובבתי וראיתי את טל פרידמן יושב לשתות קפה, אז היה לנו ממש נחמד...
אחר כך חזרתי לשעה של ספורט, שבכלל לא השתתפתי, ועוד שעה של תנ"ך, שאז כבר ממש לא יכלתי יותר, והמורה העיפה אותי מהכיתה... בסוף היום החלטנו לנסוע לשבת לאכול צהריים איפה שהוא, ובחרנו בבית הפנקייק...
אכלנו כל כך הרבה! זהו, עכשיו אני בבית, אחר הצהריים יש לי בייביסיטר אז אני אסע לשם עם האוטו... לבד!
 
בנזונהבנזונהבנזונה ;[

הכשיל אותי כנראה בטסט והיה לי את הטסט הכי טוב בעולם ולא היתה לי שום טעות אנלא מאמינה ;[ קקה.
 

מ i ר

New member
אוי, לא נורא מותק..../images/Emo4.gif

יהיה טוב, דונט וורי...
איזה מספר?
 
כן נורא ;[

כי לא היתה לי שום טעות שום בלימה שום כניסה לאין כניסה שום גניבת זכות קדימה ולא יודעת ;[ הלך לי ממש ממש ממש טוב ועוד היה אמור להיות לי את הטסטר הכי קשה והוא התבלבל ועלה לאוטו אחר והביאו לי את הטסטר הכי קל בעולם. ואמרתי לכולם שעברתי ;[ זה ממש לא הגיוני ;[ וזה ראשון ;[
 
מממ

היה לי טסט מאוחר יחסית, ב3 ומשהו והמורה שלי אמר שאני לא רשומה ברשימת עוברים [נדמה לי] ושאתקשר מחר. אבל בטוח לא עברתי לדעתי. אבל עכשיו אני צוחקת על עצמי איך ישר התקשרתי לכל העולם ואמרתי שעברתי טסט :]]]]
 

מ i ר

New member
קודם כל את באמת לא יודעת סופית

מה התשובה. דבר שני, זה רק טסט ראשון, ואני בטוחה שנהגת מצויין, אבל מה לעשות? יש הרבה טסטרים מניאקים במדינה הזאת שמעדיפים להשכיל תלמידים על ימין ועל שמאל..
אז אל תקחי את זה קשה מדי, תדעי שאת נוהגת מעולה, ואת לוקחת את הטסט הבא!
 
../images/Emo10.gif לא נורא, יהיה בסדר ../images/Emo70.gif../images/Emo25.gif

זה רק טסט ראשון... וזה ממש לא נורא שלא עברת. הכי חשוב עכשיו זה לא להתייאש
 
יום מעולה!!!

7:40 בבוקר, אני עדיין ישנה, פתאום המורה נהיגה שלי מתקשר, אומר שהוא מתחת לבית שלי ושואל איפה אני. קבענו שיעור ביום ראשון להיום ואתמול הוא התקשר לשנות משהו וכנראה שלא הבנתי ת'שינוי כי חשבתי שהשיעור היה אמור להיות רק שעה אח"כ... בסוף היה שיעור בכפר, ממש מעולה, הוא לימד אותי דברים חדשים, נראה לי שגם זינוק בעליה אבל אני לא בטוחה [תגידו איך עושים זינוק בעליה ואז אני אדע אם באמת עשיתי]. בכל מקרה יש רחוב בכפר עם ירידה חדה ובטעות רציתי להאט עם הקלאץ' במקום בלם [הפוך מעליה] והאוטו טס לי וזה היה מפחיד אבל גם מצחיק בצורה מסוימת. חזרתי הביתה- ראיתי סרטים מצוירים, הלכתי להסעה ב10, היה לי שעה ספרות, שעתיים אזרחות ו4 שעות אומנות- הולכים לשים את הציורים שלי בכניסה איפה שתהיה התערוכה שזה מקום הכבוד שבד"כ שמים בו 2,3 עבודות ועכשיו זה הולך להיות רק שלי!
 

JMSixfeetsmall

New member
אני חולה ../images/Emo4.gif...

כואב לי הגרון, והראש ויש לי חום ונמאס לי. התחלתי היום ב10 אבל באתי שעה לפני לשבת עם המורה לביוכימיה שתסביר לי משהו. אחרי זה שעה ספרות שלא נגמרה, איזו מורה משעממת! ואז שעה ספורט שלא השתתפתי כי לא הרגשתי טוב... חוץ מזה... אח שלי קנה לי את הדיוידי של גארדן סטייט שיצא אתמול, איזה כיף!
 
למעלה