היום בתפוז
28.12.04

היום בתפוז ../images/Emo43.gif 28.12.04

הערב ב-19:00 ישודר הסרט "שירי מימון: מפגש מעריצים"- סרט תיעודי על מפגש המעריצים שערכה שירי לפני יומיים (כולל הופעה חיה). ניתן להכנס לשידור דרך פורום "אקזיט", או blogtv.
באותה שעה, בפורום סוכרת הריון לפני ואחרי, תתארח הדיאטנית ציפי קלמן, שתענה לשאלותיכם. שרשור השאלות נפתח.
 

ליז01

New member
נישלוש שירשור!

היום כמו כמעט בכול יום אני רבה עם אמא שלי ויש לי יום חרא הכי חרא..אני תמיד כשאני עצובה שומעת שירים של כרסטינה והיום אני שמעתי וממש פרצתי בבכי בגלל ממש היה לי רע ובגלל הקול המהמם שלה והמילים של השירים שממש ריגשו אותי יותר מתמיד ודיברו אלי ... אזז סתם רציתי להגיד שיש לי והיה לי יום חראאא
 

pilpilonet5

New member
כן אני מתארת לעצמי

באמת לכריסטינה יש שירים עם מילים צובטות בלב
גם לי היה יום חרא היום והתחלתי להקשיב לשירים של כריס, אני מקווה שתרגישי יותר טוב, תנסי פשוט לעשות דברים שגורים לך שמחה ולראות אנשים שאת אוהבת תנסי גם לעשות ספורט כי ידוע של בזמן פעילות גופנית הגוף מייצר הורמונים שמשפרים את מצב הרוח
תרגישי טוב מתוקה!
 

flowers girl

New member
עצה שלי..

תורידי את השיר.. Poison- Groove Coverage אחלה שיר שעושה לי את המצברוח הכי טוב בעולם תשתגעי, תתפרעי, ותאמיני לי יהיה לך כל כך הרבה אדרנלין בגוף שתרגישי מ-ע-ו-ל-ה
 

DirrtyShay

New member
יהההההה את מכירה את Poison..

חחח... יפה לך
שיר גדול, את שומעת את הגירסא הרגילה של ה-3 דקות ומשהו או הגירסא של המועדונים 6 דקות ומשהו ? שתי הגירסאות אחלה אבל של המועדונים הקצב משהו בן זiנה...
(דרך אגב יש לגירסא הרגילה קליפ, קליפ נחמד).
 

flowers girl

New member
הרגילה.

של המועדונים מקצב טוב
יותר טוב משל הרגילה
פאק. אני מתה על הקצב של הרגילה..טם-טם-טם-טם-טם-טם
 
למעלה