היום בתפוז
27.12.04

היום בתפוז../images/Emo43.gif 27.12.04

היום ב-17:00 נארח בפורום החברה להגנת הטבע בת"א, את ניר פפאי, רכז החופים של החברה להגנת הטבע בת"א. השאירו שאלות בפורום.
היום ב-19:30 נחום היימן יתארח בפורום מוזיקה עברית חדשה וישנה ויענה לשאלותיכם.
עמרי אפק, הוא שחקן הכדורגל שיתארח הערב ב-20:15 ברצועת הספורט השבועית של blogtv ואתר "ספורט 5". שרשור שאלות בפורום כדורגל.
 

Moosh Tg

New member
../images/Emo41.gif נצל"ש ../images/Emo41.gif.

לא זוכר מי ביקש, אבל תמונות של הריטיינר של הספטום שלי.
הנה תמונה שלו אצלי ביד.
 

Moosh Tg

New member
תודה.

עלה 60.. ולדעתי שווה את הכסף. העגיל עצמו ברשת עולה 12 דולר. ככה שזה בערך אותו סכום כבר. ויש את הפרטים בטאג ליינס אני חושב. או אנערף.
 
בלוחות יש עליהם מידע.

וראיתי אצלם אתמול ריטיינרים לגבה, וריטיינר ממש מוזר לספטום..
 

Moosh Tg

New member
../images/Emo41.gifתמונה מספר 2 ../images/Emo41.gif

מכוערת למדי שהיא ממש מכוערת..
אבל לא משנה לי.. ד"א, ככה זה שהוא בחוץ.. שהוא בפנים אין זכר אליו.
 

Moosh Tg

New member
סעמק למה שמתי את התמונה הזו.

חח. השפתיים שלי נראות מגעילות ואני כולי נראה שם מגעיל. חח.
 

Dolose

New member
אהבתי את הריטיינר../images/Emo45.gif

נראה אחלה אבל מי האידיוט שהמציא ריטיינר לאף? גם ככה כשמכניסים פנימה לתוך האף לא רואים כלום. אני מתכננת להיות בצבא עם הפרסה שלי. אצלי המיקום הרבה יותר גבוה, לקראת קצה האף
 

Moosh Tg

New member
אצלי ראו את הפרסה..

לפעמים לפחות.. ופשוט העדפתי שלא יראו.. עכשיו זה צמוד על הדפנות הפנימיות.. זה דיסקרטי, זה יותר נוח, זה פשוש.
 
למעלה