היום בתפוז
27.12.04

היום בתפוז../images/Emo43.gif 27.12.04

היום ב-17:00 נארח בפורום החברה להגנת הטבע בת"א, את ניר פפאי, רכז החופים של החברה להגנת הטבע בת"א. השאירו שאלות בפורום.
היום ב-19:30 נחום היימן יתארח בפורום מוזיקה עברית חדשה וישנה ויענה לשאלותיכם.
עמרי אפק, הוא שחקן הכדורגל שיתארח הערב ב-20:15 ברצועת הספורט השבועית של blogtv ואתר "ספורט 5". שרשור שאלות בפורום כדורגל.
 

poohandme

New member
נצל"ש../images/Emo85.gif../images/Emo15.gif../images/Emo139.gif

למישו יש פאנארטים של הארי+הרמיוני? תודה must.have.fanarts....
 

poohandme

New member
../images/Emo85.gif../images/Emo15.gif../images/Emo139.gif

אוף...בדיוק את אלו יש לי....אבל תודה בכל מקרה!
 

Piece of Wood

New member
את רוצה רק הארי והרמיוני?../images/Emo182.gif

יש לי הרבה שלהם ביחד עם רון.... ויש המון רון/הרמיוני בכל מקרה, את יכולה לנסות לבדוק פה
 

poohandme

New member
הו!../images/Emo85.gif../images/Emo15.gif../images/Emo139.gif

תודה!!אני לא אבדוק אותם עכשיו....יש שם מלא!.... ואני לא אוהבת הרמיוני/רון....ורציתי רק תמונות שלה עם הארי... תודה!!!
 

The Bugi

New member
למה את אומרת "הו!"../images/Emo35.gif../images/Emo46.gif|סבתא|../images/Emo15.gif

את ביקשת מניק רשות?!?! זאת כבר הפעם השנייה שזה קורה בפורום הזה!
 

ALiCiA SpInNeT

New member
המרוקאים האלה|מגלגלתעיניים|^

סתם:O אני אוהבת מרוקאים. הו, מרגול חומד
 
מרגול? מרוקאית?../images/Emo60.gif

היא לא עירקית קובבית?? או תימניה או משו?? *תימני זה טוב-תראו מה יצא לבית משפחת סקעת מהמרכז* ומרוקאים זה טוב-תראו אותי למשל *לא אמרתי כלום*
 

poohandme

New member
הא?../images/Emo85.gif../images/Emo15.gif../images/Emo139.gif

מי זה ניק ומה הקשר ל-הו? הו.....
 

The Bugi

New member
מיותר לציין...../images/Emo26.gif|סבתא|../images/Emo15.gif

וניק, גם אנ נעלבתי במקומך...
 
למעלה