היום בתפוז
27.12.04

היום בתפוז../images/Emo43.gif 27.12.04

היום ב-17:00 נארח בפורום החברה להגנת הטבע בת"א, את ניר פפאי, רכז החופים של החברה להגנת הטבע בת"א. השאירו שאלות בפורום.
היום ב-19:30 נחום היימן יתארח בפורום מוזיקה עברית חדשה וישנה ויענה לשאלותיכם.
עמרי אפק, הוא שחקן הכדורגל שיתארח הערב ב-20:15 ברצועת הספורט השבועית של blogtv ואתר "ספורט 5". שרשור שאלות בפורום כדורגל.
 

BiAAcH

New member
וואי, איזה מצחיק היה באימון!!

הייתי היום באימון, הכל סבבה, כל השטויות של ההתחלה, ריצת 2000, וכו', והמאמן איחר קצת, אז כדי שלא נתקרר, היינו צריכים להתחלק לזוגות ולרוץ 4דק' בשטח, אז התחלקנו, התחלנו לרוץ, ואני וזה שרץ איתי (דרורי) רצנו לאנשהו ואף אחד לא היה קרוב אלינו, ופתאום אנחנו שומעים מעין גרררר מרשע ועצבני, מסתכלים, והופה, רואים כלב (לא יודע בדיוק מה, נראה כמו שילוב של דני עם רוטווילר) והוא עושה עוד גרררר ומתחיל לרוץ אלינו, זה שרץ איתי רץ לשיחים איזה 10 מ' משם, ואני מצאתי דיונה מוזרה כזאת, גובה 1.5-2 מ', ופשוט קפצתי מעליה והתרסקתי, ואז ככה בשקט וידאנו שהוא לא לידנו, ורצנו את הספרינט של החיים אל הקבוצה.... זה היה אחד הקטעים הכי מצחיקים בחיים שלי!!
 

omni96

New member
חחחח כל הכבוד

לא הייתי יכול לפטם אותו באיזה רגל דובית ועסיסית ?!
 

AdShEaTaKoRe

New member
לא יא דפוק!

הכלב היה מת מיתר כולסטרול ושומן בגוף, בםד, בחיים, במה לא!
 
למעלה