היום בתפוז
- 22.11.04

yardenos3

New member
חזרתי!

יש לי אינטרנט הכל מסודר! אני יהיה פה מהבוקר עד הלילה יש לי סוף סוף את התמונות של ג'ונגל! כשיהיה לי סורק אני יעלה יש לי גם כמה תמונות מאז מאקזיט וגם מג'ונגל יצאו מ'זה מצחיקות! יש לי גם מלא גיליונים של הפסטיגל מהמתנ"ס שלי!(נראה לי גמרתי אותם...) אני הולכת לפסטיגל ב-11/12 מתי אתם? ונינט תופיע כי זה אחרי מוצאי שבת... אני מקווה! אני לא יהיה יותר מהסיפריה!!!! מזל! והספרנית בסיפריה תביא י רייטינג כשיהיה כתבה על רוני! דרך אגב כשיצאנו מארנה אז היו גיליונות עם תמונה של רוני אז לקחתי 2.... שימו שוב את התמונות שלנו בארנה אי אפשר לראות אותן! תגיבו יאללה אני עוד כמה דקות זזה מחכה לתגובות!
ו-
ממני ירדן! נ.ב. אני בכדורעף בטורניר ואני מקבלת היום תלבושת ואנחנו הולכת לשחק נגד ראשון לציון (אולי רוני תהיה כי אני נוסעים!) או לכפר סבא (
) אני מקווה שלראשון! ואז אולי אני אראה את רוני....... יאללה תגיבו!
 

נסיכת pop

New member
ברוכה השבה../images/Emo68.gif

את התמונות של ג'נגל תעלי לפורום ניקולודיאון... ואת השאר לפה
 
היום בתפוז../images/Emo43.gif - 22.11.04

הערב ב-18:00 יתארח הזמר והיוצר אהוד בנאי בפורום "ישעיהו ליבוביץ- הגותו" שם הוא יענה על שאלות בנושאי יהדות (תפיסתו הדתית והשפעת הגותו של פרופ' ליבוביץ עליה), חזרה בתשובה, החברה הישראלית, התרבות הישראלית, האופן בו הוא רואה את מקומו ויצירתו בהן. אתם מוזמנים להשאיר לו שאלות כבר עכשיו.
ב-20:00 יתארח live ב- blogtv במסגרת רצועת הספורט של תפוז אנשים וערוץ ספורט 5 ארז אדלשטיין,מאמן הפועל ת"א בעונה שעברה ופרשן הכדורסל בהווה. השאירו שאלות בפורום כדורסל.
פורום חובבי תעופה מחפש לוגו חדש. יש לכם הצעות? בואו להשתתף בתחרות בפורום!
 
למעלה