היום בתכנית יש עם מי לדבר בגל"צ

מצב
הנושא נעול.
לשוטים ניתנה הנבואה

ובכיתה ב' הוא יקבל חומר לימוד של ג'
ובג' יקבל חומר לימוד של ד', עד מתי זה ימשך? תשובה : עד שבסופו של דבר יההפכו אותו בלית ברירה ל"כמו כולם", קצת מעל הממוצע ולא יותר מזה. סליחה מראש שזה קצת "קר" וציני. אני לא מתיימר לדעת מהו הפיתרון הנכון, כי יש פה בעיה, ואין ממש פיתרון ראוי. אצבע מאשימה אני מפנה למשרד החינוך.
לשוטים ניתנה הנבואה
אם יש פתרון שעובד טוב עכשיו אז אפשר לחכות עד שיגיעו לגשר של הבעיות העתידיות (אם בכלל).
 
המבדק נדחה להיום

יש לו מבדק היום
מבחן אמצע שנה כיתה א' אם הוא יעבור והמורה מצפה שהוא יעבור היא תתחיל לתת לו חומרים של כיתה ב' לדעתה מבחינה לימודית הוא יכול להשתלב יפה בכיתה ב' אבל מבחינה רגשית יהיה לו קשה מה שיפגע לו בהנאה מהלימודים בקטע הזה אני מאוד מסכימה איתה לדעתי הקפצה רק תפגע בו ולא תועיל מבחינה לימודית הוא אולי מתאים אבל מבחינה רגשית ממש לו הוא ילד חברותי מאוד וזקוק לחברים סביבו ובכיתה ב' מין הסתם הוא ירגיש בחוץ וזה רק יכול להזיק
המבדק נדחה להיום
אתמול היא בדקה אותו לגבי החוברת הקודמת בעברית התחלתי לשבת איתו על קריאה ללא ניקוד קצת קשה לו אבל הוא מתמודד יפה מאוד התחלנו גם להתקדם בחשבון מעבר למה שלומדים בכיתה כרגע אני עוד עוברת איתו על הדברים "הקלים" הדרדק עושה ממני צחוק ועושה טובה שעונה בשלב כשלהו הוא הוגיע לי שהוא מפסיק לענות לי כי אני שואלת אותו שאלות טפשיות
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה