היום בשש בבוקר....

קימבאל

New member
היום בשש בבוקר....

שתינו כוס קפה אחרי לילה נפלא ( לא , לא רק סקס, הרבה חיבוקים ונשיקות ושינה כשמחזיקים ידיים...)וזו הפעם השלישית שאנחנו ישנים ביחד ``בשביל הכיף, בלי הגדרות...`` ואז עלתה בשיחה העובדה שהיו לי קשרים עם נשואות והיא נורא כעסה ואז אמרה שהיא מאוכזבת אבל בעצם ``אף אחד לא מושלם`` ו``we are having fun together`` ואני מפחד שדוקא כשהתחיל קשר שאולי אני רוצה שיהיה רציני יותר הוא יתקע בשלב לא רציני כי הרסתי לעצמי. מצד שני זה חלק ממני , או לפחות ממה שהייתי ואני לא רואה סיבה להתנצל על מה שאני (כי אני שלם עם זה, לפחות בהקשר של התקופה שבה זה קרה). אבל חבל לי שדוקא כשאני הולך ומתאהב במישהי זה כנראה נשמט לי מהידיים. אווף איזה באסה! קימבאל (שהולך ומתאהב, ככל הנראה)
 
שוויצר

תנסה לזכור איך לא כ``כ מזמן רק חלמת על זה. אני מאד מפרגנת לך, באמת. לא מדובר כאן על קנאה, לא עכשיו. אבל עד לפני כמה ימים כן הייתי מקנאה. לא צריך לנופף כאן סמרטוט אדום. ``מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך``. בכל אופן ואופניים, למרות שהנוסח קומם אותי, התוכן שימח אותי. שמחה בשבילך אוריאנה
 

קימבאל

New member
תודה על הפירגון...

אבל תאמיני לי שבמקרה הזה אין על מה לפרגן כי, כמו שכתבתי, אהבה הדדית, לצערי, לא תצמח כאן כנראה. מה בדיוק קומם אותך בנוסח? ולמה התכוונת כשכתבת ``סמרטוט אדום``? קימבאל
 

ה-שונית

New member
גבולות המוסר

של הבחורה הזאת רחבים במיוחד. זה לא שאני לא מבינה אותה. גם אני חושבת שאין זה רצוי לשמש בתפקיד ``הורס בתים``, אבל אשם אין בך, הרי לא אתה היה זה שביצע את עבירת ה``בגידה``. באמת על זה יקום ויפול דבר? האם באמת אותה בחורה לא ביצעה מעולם ``עבירה`` מוסרית? שונית (שבטוחה שזו הצביעות שתהרוג אותנו יום אחד)
 

קימבאל

New member
שונית

ברור שלא ביצעתי עבירה מוסרית, אני כבר מכיר אותה מספיק כדי לדעת מאיפה הגיע הכעס הזה. כך או כך היא התקשרה היום להתנצל קימבאל
 

קימבאל

New member
עוד הערה לגבי ``הורס בתים``

אני לא חושב ש``הורסי בתים`` הם אנשים שיושבים בבית, מחככים את כפות ידיהם ברשעות ושואלים:``הםםםם, איזה משפחה נהרוס היום?``. מנסיוני (הצנוע מאוד) זה קורה לא מתוך כוונה תחילה ובדרך כלל מהווה סימן די טוב לכך שהבית כבר בדרך להריסה כך או כך. קימבאל
 
נכון מאד

אין ``הורסי בתים``. זה פשוט נוח להאשים גורם חיצוני אבל מי שבאמת אחראי להרס הנישואים שלי הוא מי שהיה מעורב בהם. הוא ואני. אוריאנה
 

מכשפה

New member
יש לי שאלה אלייך

חברה שלי ניהלה רומן עם גבר נשוי. מהרומן נולד ילד מחוץ לנישואין, שלא קיבל הכרה באבהות היה הסכם הדדי שלא תהיינה תביעות. כשנודע לאשתו- היא החליטה להתגרש ממנו ואז החברה נהייתה הורסת משפחה.הם לא מתאימים לחיות כזוג, ואז הוא צריך להתחיל את דרכו מהתחלה.הוא יצא פגוע מכל הצדדים. בתקופה של הרומן הוא מאד תמך בבחורה והיה טוב אליה, כך שאי אפשר לשכוח לו ימים טובים ולא להאשים אותו. כי מה שהכי רוצים להגיד- שיאכל את מה שבישל. מה דעתך? האם את מכירה סיפורים כאלו ואיך פתרו את הבעיות הכרוכות במצב?
 
בגידה מחוץ לעסק

אני לא יודעת את מי שאלת אבל אני אכתוב את דעתי. אני אישית לא מכירה סיפור כזה וגם במקרה שלי נישואיי לא נכשלו בגלל גורם חיצוני. עכשיו ככה: בגידה היא הדבר הכי מלוכלך, צבוע, מגעיל, משפיל, אכזרי ודוחה, שאפשר לעשות לבנאדם. אישתו התגרשה ממנו? איזו עדינת-נפש. אצלי הוא היה עף מהחלון!!!!!!!!! לא טוב לך במערכת? תתגרש. כן טוב לך? אז מה אתה מחפש בחוץ? לי דווקא יש סינפטיה לבנות כאלה, והכי יש לי סימפטיה לילד כזה, שייאלץ לסחוב על הגב כל החיים את הטעויות של ההורים שלו. מסכן. אבל על טעויות, יקירתי, משלמים. אין לי ספק שהאשמה העיקרית כאן היא על הגבר, כי אם לא הבחו רה המסויימת הזאת אז מישהי אחרת, ומי שהרס לו את ביתו זה הוא בעצמו. אוריאנה
 

יפעת*

New member
שלושה מבוגרים וילד

אנחנו רוצים להאמין לפחות שאדם מבוגר מודע לבחירות שלו, ולהחלטות שלו. אין מה לעשות! הוא צריך להתחיל את חייו מהתחלה בלי קשר לשום דבר, אני לא חושבת שהוא פושע מרושע, או יצור מבחיל, אבל ללא ספק הוא צריך לשלם את המחיר, כמו בכל דבר אחר. אשתו הגיע להחלטה שמה שעשה לא יסולח, המאהבת לא מעוניינת, זכותן. שום דבר נורא לא קורה כשמתחילים מחדש, להפך...
 

taltallim

New member
סליחה...

אבל על מה ועל מי - ובמיוחד על למה הנקבה הזאת כ``כ מאוכזבת??? לא ברור לי את מי ציטטת בחלק האנגלי של ההודעה - מכל מקום גם אם זה שלך וגם אם זה שלה זה כרגע של שניכם... וצר לי - באמת אך לא נשמע כמו הדבר שיחזיק מעמד מעבר למה שיש. ולכן קימבאל יקר שתי ברירות לפניך: להחליט שלוקחים את ההכי טוב ממה שיש (כפי שרמזת, נישוקים, ליטופים, דיבורים ו... זיונים) וזה כלל לא מעט!!! או להחליט שלא מתאים לך המקום הזה - היכן שלא מקבלים אותך רואים אותך ןמבינים אותך... ולכן אתה פשוט - קם והולך!!! זה מצער זה לא נעים זה עצוב ואולי גם כואב (בעיקר התנפצות הפנטזיה...) אך זה - לא סוף העולם!!! תלתלים (שחושבת שלכל אדם בחיינו... יש תפקיד ללמד אותנו משהו על עצמנו)
 

קימבאל

New member
תלתלים

ציטטתי אותה. אני לא חושב שאפשר כבר לקפוץ למסקנה שזה לא יחזיק הרבה זמן, אבל כמו שאמרת , מה שלא יהיה, אפשר להנות ממה שיש כבר עכשיו. תודה על ההקשבה וההשתפות. קימבאל
 

taltallim

New member
בקשר...

למסקנה... מה שכתבתי הוא שלא יחזיק מעבר למה שיש... השאר - זו כבר פרשנות שלך... ולגבי ``הריסת הבתים`` - צודק במאה אחוז הם בדר``כ עם סדקים וכו` אך נדמה לי שההשתתפות ב``שקר`` וב``בגידה`` (ההסכמה שבשתיקה) היא קצת איך לומר... לא לגמרי בלתי בעייתית לפחות עבור חלק מאיתנו. תלתלים (שמאחלת לך... הרבה כייף עם מה שיש...)
 
ואני דווקא חושבת ההיפך

שכן יש עתיד, ורציני. הרי היא לא היתה מגיבה בכזאת חריפות, ועוד טורחת להתקשר ולהתנצל, אם לא היה לה ממש, אבל ממש, אכפת, לא? אוריאנה
 

taltallim

New member
האם ייתכן שאני מזהה...

מתחת למעטה הקשיחות, החיספוס, ושאר הגנות ושיריונים... תמימות???!!! אוריאנה, זה מקסים... רק שלפעמים המחירים על כך קצת גבוהים! תלתלים (בדרך להתמזגות עם המים התכולים...)
 
תמימות, נאיביות ואפילו טמטום

וכן, זה מסוכן, וכבר נדפקתי קשות בגלל זה. אבל ששש... זה סודי. ואגב, איזה מים כחולים? ים או בריכה? אוריאנה
 
למעלה