היום בשש בבוקר....
שתינו כוס קפה אחרי לילה נפלא ( לא , לא רק סקס, הרבה חיבוקים ונשיקות ושינה כשמחזיקים ידיים...)וזו הפעם השלישית שאנחנו ישנים ביחד ``בשביל הכיף, בלי הגדרות...`` ואז עלתה בשיחה העובדה שהיו לי קשרים עם נשואות והיא נורא כעסה ואז אמרה שהיא מאוכזבת אבל בעצם ``אף אחד לא מושלם`` ו``we are having fun together`` ואני מפחד שדוקא כשהתחיל קשר שאולי אני רוצה שיהיה רציני יותר הוא יתקע בשלב לא רציני כי הרסתי לעצמי. מצד שני זה חלק ממני , או לפחות ממה שהייתי ואני לא רואה סיבה להתנצל על מה שאני (כי אני שלם עם זה, לפחות בהקשר של התקופה שבה זה קרה). אבל חבל לי שדוקא כשאני הולך ומתאהב במישהי זה כנראה נשמט לי מהידיים. אווף איזה באסה! קימבאל (שהולך ומתאהב, ככל הנראה)
שתינו כוס קפה אחרי לילה נפלא ( לא , לא רק סקס, הרבה חיבוקים ונשיקות ושינה כשמחזיקים ידיים...)וזו הפעם השלישית שאנחנו ישנים ביחד ``בשביל הכיף, בלי הגדרות...`` ואז עלתה בשיחה העובדה שהיו לי קשרים עם נשואות והיא נורא כעסה ואז אמרה שהיא מאוכזבת אבל בעצם ``אף אחד לא מושלם`` ו``we are having fun together`` ואני מפחד שדוקא כשהתחיל קשר שאולי אני רוצה שיהיה רציני יותר הוא יתקע בשלב לא רציני כי הרסתי לעצמי. מצד שני זה חלק ממני , או לפחות ממה שהייתי ואני לא רואה סיבה להתנצל על מה שאני (כי אני שלם עם זה, לפחות בהקשר של התקופה שבה זה קרה). אבל חבל לי שדוקא כשאני הולך ומתאהב במישהי זה כנראה נשמט לי מהידיים. אווף איזה באסה! קימבאל (שהולך ומתאהב, ככל הנראה)