היום בסטארגייט

CommandeRiker

New member
היום בסטארגייט

זה רק אני , או שזה מישהו מאוד מוכר(ניליקס?!!) הוא גם היה טרקר...
 

CommandeRiker

New member
סליחה...

פלוקס. הוא גם אמר, בתגובה לאיזושהי הצעה למבצע נועז : We'd might as well be wearing red shirts
 
למעלה