היום בסטארגייט זה רק אני , או שזה מישהו מאוד מוכר(ניליקס?!!) הוא גם היה טרקר...
C CommandeRiker New member 15/2/03 #1 היום בסטארגייט זה רק אני , או שזה מישהו מאוד מוכר(ניליקס?!!) הוא גם היה טרקר...
C CommandeRiker New member 15/2/03 #2 סליחה... פלוקס. הוא גם אמר, בתגובה לאיזושהי הצעה למבצע נועז : We'd might as well be wearing red shirts
סליחה... פלוקס. הוא גם אמר, בתגובה לאיזושהי הצעה למבצע נועז : We'd might as well be wearing red shirts