היום בחדשות
הבוקר, הכתבה הראשונה שראיתי הייתה על דיון בעליה במיקרי ההתעללות המינית בילדים. אמנם זה לא בדיוק נושא הפורום אבל היו שתי נקודות בכתבה הזו שהייתי רוצה להגיב עליהן. בתגובה לנתונים חמורים בנוגע לעליה במיקרי הפגיעה המינית, ד"ר יצחק קדמן, מנכ"ל המועצה לשלום הילד הזהיר מפני "התיחסות הסטרית לכל מקרה של ילד שדחף ילדה בגן וייחסו לו כוונות שלא היו לו". אמנם אני מסכים שאסור להיכנס לפרנויות, אבל אני לא מבין את הקשר. נכון, יש לקחת דברים תמיד בפרופורציה. אבל, בתור הדבר הקרוב ביותר לנציג הילדים בועדה, הייתי מצפה מד"ר קדמן להשאיר את ההתראה הזו לאנשי החינוך, ולהתמקד בליצג את הילדים. נקודה שניה שרציתי להעלות היא של הקשר בין הדיון הוועדה לחוק הצנזורה ברשת. ד"ר קדמן טוען כי "חומרים אלה (חומרים פורנוגרפיים) לא היו מעולם זמינים כל כך, ואם לא נדע לצמצם את חופש הביטוי הזה בל נתפלא אם יהיו לנו יותר ויותר פגיעות מיניות קשות". טוב, על זה יש לי דיי הרבה מה לכתוב, אז זה יאלץ להמתין. הכתבה השניה שרציתי לדבר עליה היא על כך שאושר תקציב של 7.4 מיליון למאבק באלימות נגד קשישים. ללא ספק מטרה ראויה. הייתי רק רוצה לשאול, למה להפריד בין קשישים לבין חסרי ישע אחרים?
הבוקר, הכתבה הראשונה שראיתי הייתה על דיון בעליה במיקרי ההתעללות המינית בילדים. אמנם זה לא בדיוק נושא הפורום אבל היו שתי נקודות בכתבה הזו שהייתי רוצה להגיב עליהן. בתגובה לנתונים חמורים בנוגע לעליה במיקרי הפגיעה המינית, ד"ר יצחק קדמן, מנכ"ל המועצה לשלום הילד הזהיר מפני "התיחסות הסטרית לכל מקרה של ילד שדחף ילדה בגן וייחסו לו כוונות שלא היו לו". אמנם אני מסכים שאסור להיכנס לפרנויות, אבל אני לא מבין את הקשר. נכון, יש לקחת דברים תמיד בפרופורציה. אבל, בתור הדבר הקרוב ביותר לנציג הילדים בועדה, הייתי מצפה מד"ר קדמן להשאיר את ההתראה הזו לאנשי החינוך, ולהתמקד בליצג את הילדים. נקודה שניה שרציתי להעלות היא של הקשר בין הדיון הוועדה לחוק הצנזורה ברשת. ד"ר קדמן טוען כי "חומרים אלה (חומרים פורנוגרפיים) לא היו מעולם זמינים כל כך, ואם לא נדע לצמצם את חופש הביטוי הזה בל נתפלא אם יהיו לנו יותר ויותר פגיעות מיניות קשות". טוב, על זה יש לי דיי הרבה מה לכתוב, אז זה יאלץ להמתין. הכתבה השניה שרציתי לדבר עליה היא על כך שאושר תקציב של 7.4 מיליון למאבק באלימות נגד קשישים. ללא ספק מטרה ראויה. הייתי רק רוצה לשאול, למה להפריד בין קשישים לבין חסרי ישע אחרים?