היום בוויאג'ר

reformy

New member
היום בוויאג'ר

תטעו אותי עם אני צודק, אבל הבחור שארגן את התחרויות היה מאוד מוכר. לאחר מאמץ מרוכז נדמה לי שמצאתי: זה אותו שחקן שמשחק את ואיון מ- ds9. נכון?
 

itstzar

New member
כן זהו, והוא לא היה רק ואיון

תסתכל בשירשור מתחת של שיאי הטריוויה מוזכרים כל 6 התפקידים שלו
 

Bajoran Preist

New member
ולא רק "וואיון" התארח !

לא שמתם לב מי היה ההירוג'ן? זה היה גנלר מרטוק! איך אפשר לא לזהות את חתך הדיבור שלו? הם כנראה עשו מיני-פגישת מחזור של שחקני משנה של DS9 :) ורציתי להתייחס למשהו בפרק השני, עם הבורג המתבגרים. כשהבורג ההוא אמר ל"סבן" שקוראים לו "שני" והוא הפסיד את מיקומו לטובת הבורג האחר שהפך להיות "ראשון" כי הוא הצליח להשליט "סדר"- אם לא הייתי יודע הייתי יכול להשבע שזאת שיחה של ג'מהאדר. ואני בספק אם האנלוגיה הזאת היא מקרית. גם המייסדים של הדומיניון וגם הבורג שואפים לצור "סדר". אלו וגם אלו חושבים שהם נעלים על השאר ועל כן כולם צריכים להיות בשליטתם(בהבדלי ניואנסים מסויימים). הפועלים וגם הג'מהאדר מהווים חיילים חסרי בינה של אדוניהם(ניתן לראות את הבינה הקולקטיבית, או את המלכה, בתור שליטי הבורג), אלה וגם אלה משרתים את המטרה בעיוורון, ומסתבר שאלה וגם אלה, בסיטואציות מסויימות- יכולים למרוד.
 
למעלה