היום בברקן

היום בברקן

היום בבקר התעוררה שוב השאלה שאין עליה תשובה ברורה: מה עושים ברוח עם רכב מזרחי שתהפוך במשך היום לצפונית ואח"כ לצפון מערבית? לאחר התיעצות עם יורם רוזן ואלישע החלטנו לנסות את הברקן. כשהגענו לא הפסיקה לנקר בי השאלה: למה אנחנו לא טסים כאן יותר? בפרט בעונה הזאת המדרון מכוסה בדשא כמו באירופה. זווית המדרון אידאלית. ניתן להמריא כמעט בכל רוח פרט לדרומיות. ועוד מספר יתרונות בהשוואה לכתף שאול: 1. גבוה יותר ב-150 מ' 2. המצנחים לא מפריעים 3. החניה קרובה ואין צפיפות של מטיילים, מכוניות ואוטובוסים 4.זמן הנסיעה לשדה הנחיתה, לא יותר מ-7 דקות 5. הרפת של בית אלפא משחררת טרמיקות בלי הכרה. יורם שהמריא מוקדם מידי לא הספיק ךסגור את הרוכסן ונחת. אלישע ואני טירמלנו עם חסידות והחזקנו בערך 20 דקות. לא רע ביום כל כך יציב. ולבסוף גלעד (_gilado מהפורום), שהגיע לביקור מריגה, הקפיץ אותנו מיד לעמדה בקיצור המקום נעים ומומלץ מאוד, בואו בהמוניכם.
 

atzmony

New member
לחדשים שבינינו הסבר איכן זה

ואייך מגיעים? תודה
 
קודם כל הולכים לרח' בן יהודה, שהיה

מחיה השפה העברית ומשתדלים לכתוב היכן במקום איכן ואיך במקום אייך... בדרך הגלבוע חולפים עלך פני הפניה לכתף שאול ומגיעים כמעט עד ראש ההר. נדמה לי שיש אפילו שלט (ברקן), קצת לפני ראש ההר שמאלה, דרך עפר שלאחר כ- 200 מ' מתעקלת חזק שמאלה. ניתן להמריא ממש משפת הדרך, או שעולים במדרון שלימין הדרך 15 מ' וממריאים משם. בכל אופן לחדשים שעוד לא טסו שם: נא לתאם עם גולש ותיק המכיר את המקום. בימי הקיץ כשהבריזה הופכת לצפ' מע' - יכול להיות נפלא לטיסת אחה"צ - ערב.
 

johash2

New member
ברקן

הבעיה עם הברקן שהוא פונה צפונה בלבד!!! לא לנסות לגנוב שם המראות ברוח צד, זה נגמר רע ובכלל זה ברוח צפון מערבית או צפון מזרחית. מעט ימים בשנה יש במקום הזה רוח צפונית ועוד פחות מזה ימים עם תנאים טובים במקום. אין צורך להתפייט אחרי גלישה של 20 דקות.
 
מיקי נשמה שלי

ביהדות הברקן הוא קוץ וכידוע הקוצים נתקעים בעכוז ומסרבים להתנתק ולכן אמרו רבנים מאוד חשובים שזה סימן שאסור להתנתק.
 
אני רואה שעיברתת את השם - ברוך

השם! את רואה, לרגע את בוגדת בנו באיזה פורום אחר וכבר מחפשים אותך, מכתירת הכתרים, ומעניקת התארים. (אחות לנו קטנה).
 

חבובי1

New member
כמובן שהאידיוט שכתב את זה לא קשור

אליי ולדיאלוג הקודם שלי עם עוץ לי בענייני ההתנתקות.
 
האמת ש..

האמת שתמיד מחליאים אותי אנשים שמסתתרים להם, וממקום מרבצם העלוב מדיפים צחנה על כל סביבתם. בדרך כלל מדובר באנשים כעורים עד מאוד מבחוץ ומבפנים, שהחיים הרעילו אותם, והם כה חוששים לחשוף את עצמם, עד שהם מעדיפים לשלח לשון סרוחה ודוחה כזו, על מנת להסריח איתם את כל הסביבה. כל זאת כמובן נעשה תוך כדי הסתתרות, שראויה לבוז תהומי ותו לא. אין לי מושג מי את/ה, אך אני מלאת רחמים כלפיך. כנראה שאת/ה מתקנא/ת בי עד מאוד. למרות שאת זה, אני דווקא מבינה. אחרי הכל, יש על מה. בקיצור, את/ה כלום בצורת בן אדם. האמת, שאני בספק אם נותרה בך צורת אדם כלשהי. עוץ.
 

חבובי1

New member
התכוונתי ברצינות לזה שאין לזה

קשר אליי. לא כתבתי בציניות. אין לי קשר להודעה הזו. זה כנראה אידיוט ש"התלבש" על התכתובת הקודמת בינינו ומזבל את הפורום. זה לא הסגנון שלי, והתכתובת הקודמת שלנו נעשתה באמת ברוח טובה ובהערכה אז אל תשייכי את זה אליי.
 

singingdavid

New member
חוות דעת

עוצלונת היקרה, ניתוח האישיות מעמיק, מאיר עיניים ופיוטי. רק תשתדלי בבקשה לגוון, לא לחזור על עצמך, את נפלאה !!! אוהבת אותך מאוד
 
למעלה