היום איציק צריך לעשות שלושה דברים מבחינתי

היום איציק צריך לעשות שלושה דברים מבחינתי

לפחות.
1. לשבת עם האוהדים, להתנצל על השיתוך פעולה עם ארקדי בנוגע לשני הזרים האלה שלא תרמו דבר לביתר, ללבן איתם עם כל העניינים ולמצוא את הדרך לאחד את השורות בין הקבוצה לאוהדים גם במחיר של לשים תמפתחות על השולחן.
2. לשבת עם אלי כהן, לדבר כמו שאני אנשים מבוגרים בלי הכתבי חצר שלך איציק (אלה שאתה מדליף דרכם דברים לתקשורת כבר חודשים נגד המאמן שלך), ואם המחליטים להפרד מאלי כהן לעשות את זה בצורה מכובדת עם גביע הוקרה (למרות שאני לא מאמין שביתר תמצא מאמן טוב ממנו בסכום שהוא מרוויח ובתנאים שלו שהוא נותן למערכת לנהל את ההרכב של הקבוצה כמו שנעשה עם סדייב).
3. לסנדל את ארקדי צורה כזאת שהוא יעזוב את המועדון. וכל הדרכים כשרות. ואם צריך ללכת מחר בבוקר להקפאת הליכים בשביל להוציא ממנו את הקבוצה מהידיים של ארקדי אז מחר לעשות את זה. לא ללכת לנוח, לנסוע לארה"ב לראות פלייאוף, לחזור ליורו של הצעירות בעוד וחודש ובנות קבוצה באוגוסט שכל הליגה תרמוס אותנו... וככל שאני חושב על זה. הקפאת הליכים גם במחיר של 9 נקודות עדיפה על טביב. במצב של הקפאת הליכים אפשר יהיה למצוא רוכש בליגת העל. ממצב של טביב בעלים אפשר מקסימום להגיע למצב שהחשבון של הקבוצה כולו מעוקל אצל מס הכנסה, והקבוצה משותקת בלי שקל, ועם חובות גדולים יותר, וכל זה שאנחנו במאבקי ירידה חוזרים רק שהפעם החרב באמת על הצוור שלנו. אי אפשר להשאר במצב הזה עוד יותר מעונה או שתיים. בסוף זה יגמר באמת רע ויהיה בלתי אפשרי לתקן את זה כי ארקדי עושה עבודה יסודית בנתיים, הורג אותו לאט וביסודיות.
ודבר אחד לה פמיליה צריכה לעשות. להשתיק את אותם אוהדים ששרים שירי שמוחמד מוזכר בהם. אי אפשר לממן את ההתאחדות כל שנה וצריך להתעסק בלעודד ולא בלקלל. שאתה מתעסקים בעידוד נטו אף אחד לא יכול לעצור את ביתר שהרעה החולה הזאת נכנסת, ביתר תמיד סובלת,
תמיד!!!!!!!!
 
מקווה בשבילך שנהריה (בכדורסל) תעלה

עדיף בעיניי שבית"ר תתפרק במקום לרצות את האוהדים.

האוהדים מבחינתם קיבלו כוח רב ואיים מתמיד להרוס את הקבוצה בכל עת שירצו.

אני מאמין ששחקנים רבים לא יסכימו לשחק בבית"ר בגלל האוהדים ובגלל הדברים הקשים שעברו השנה.

אין מצב שבעלים של קבוצה ירצה להשקיע וקבוצות אוהדים יהרסו לו את ההשקעה שלו.

ההערכה שלי, צריך להתרחש משהו מפתיע באמת כדי שקבוצת ביתר ירושלים תשרוד בשנים הבאות.
 
רק שכמו ביתר גם היא עם הגב לקיר

אני מאד מקווה שננצח פעמיים השבוע, ויגיע לגמר, זה יהיה קשה מאד.
כרגע יותר חשוב שאיציק לא יחשוב שהעונה נגמרה, העונה שלה רק התחילה. ובשביל להגיע במצב נסבל לעונה הבאה צריך לעבוד מאד קשה הקיץ הזה. לאיציק המפתחות לעשות את זה כבעל זכות חתימה...
 
למעלה