היה מ ד ה י ם

bellita

New member
היה מ ד ה י ם ../images/Emo24.gif

פורום יקר בחיים שלי לא הרגשתי שייכת בשום מקום תוך 30 שניות האוירה הייתה משוחררת ומאד משפחתית אירית והשריף אתם מארחים מדהימים זה המפגש הראשון שלנו עם זוגות במצבנו שמחנו להכיר כל אחד ואחד מכם שיהיה לכולנו המון בהצלחה ונתראה בשמחות באהבה bellita ובעלה
 
בוקר טוב לכולםםםםםםםםםםםםםם!

אירית , היה אחלה ! טעים ונעים !!!!!! היה פשוט כיף ! ים אוכל....חגיגת קלוריות אמיתית... המון תודה על האירוח !!! סיגל רונן והבנות
 

מירבי*

New member
סיגל , היה כיף אמיתי לראות אותך

בעצם אתכם, אתם נראים נפלא יחד,
הבנות ..לרגע לא ברור מי של מי אבל זה ממש לא משנה..תמשיכו לאהוב ולשמוח..
 

מירבי*

New member
belita יקרה, אתם נהדרים../images/Emo24.gif

שמחתי מאוד שהחלטתם לבוא, שמחתי עוד יותר לראות אתכם מתערים במהירות בין כולנו... המאפה שהבאתם היה מדהים..אפשר מתכון למסר? שבוע טוב והרבה הצלחה
 

mondani5

New member
bellita יקירה!!!

אחי סיפר לי שבעלך בתחילה לא רצה לבוא,אך כאשר הגיע למפגש היה מאד מרוצה והתאקלם במהירות. כולנו באותה סירה וכל פעם משהוא אחר צריך לעזור עם המשוטים למרות הסערות והגלים, בסוף כולנו נגיע לרוגע והשמש תזרח לכולם. אתם זוג מקסים ויפייפה ותקפצו לבקר ,אתם קרובים לעבודה שלי. אוהבת אירית
 
למעלה