היה לכם ספק? עכשיו גם הבת אין לי מילים לא יודעת אם אני יותר כועסת יותר מזועזעת או יותר מתביישת
א אiסי New member 7/11/04 #1 היה לכם ספק? עכשיו גם הבת אין לי מילים לא יודעת אם אני יותר כועסת יותר מזועזעת או יותר מתביישת
M m i c h a l i New member 9/11/04 #2 זה אמיתי? אם זה לא היה עצוב הייתי צוחקת בעצם לא הייתי צוחקת בכלל עצוב עצוב מאד אחלה דוגמא היתה לה אה?
זה אמיתי? אם זה לא היה עצוב הייתי צוחקת בעצם לא הייתי צוחקת בכלל עצוב עצוב מאד אחלה דוגמא היתה לה אה?
מ מצפה שוב New member 9/11/04 #3 מאוד עצוב ../images/Emo10.gif לראות איך הדברים התגלגלו. חבל שאמא שלה לא חשבה על זה לעומק לפני שעשתה את הצעד הזה, כיצד זה ישפיע על הילדה הקטנה שלה?!
מאוד עצוב ../images/Emo10.gif לראות איך הדברים התגלגלו. חבל שאמא שלה לא חשבה על זה לעומק לפני שעשתה את הצעד הזה, כיצד זה ישפיע על הילדה הקטנה שלה?!