היה חם ומגניב.

ויימס

New member
היה חם ומגניב.

אני חושבת שנקרא למפגש הזה, "המפגש המיוזע". וכעת יש לתעד את ההיסטוריה: הנפשות הפועלות: ויימס מלדיקט לימילו Brother Dooropener מאגרט morashty תודה מיוחדת למלדיקט, שבזכותו כל זה היה אפשרי. ציון לשבח לשותפים שלי- על היעדרם. עיטור העוז לאנשים שבאו מרחוק. אות גבורה לאנשים שהיו צריכים לנקות אתמול בלילה את הבית. אכלנו שוקולד. אכלנו פיצה. אף אחד לא התפעל מהביסלי שלי. שתינו גלונים של מים. שתינו קפה. מלדיקט- מתי מרגישים את ההשפעה של הפלוטוניום? ויימס- תוך שעתיים שלוש. מלדיקט- אין לך מזגן. לעולם לא אסלח לך על כך. ויימס- גם אני לא אסלח לעצמי. מלדיקט- איך עושה פרה? (תנועה של הפיכת סטייק) ססססס לימילו- איך עושה כבשה? מהההה. ויימס- הממ, אז בעצם, הרעיון של הבדיחה הזו, הוא שהיא בלתי צפוייה. (המקרן של מלדיקט לא מגיב למחשב של נטע) מלדיקט- יש מחשבים שהוא לא עובד איתם. זה לא אומר שהמחשב שלך לא בסדר. ויימס- כן, כן, הם פשוט לא מתאימים. זה לא אתה, זה אני. הגענו למסקנה שאנשים אוכלים טוויסט לא בשביל הטעם, אלא בשל האתגר שבדבר (הוא כל כך דביק!). ולימילו אמרה שהם מכינים אותם מנסורת ודבק. מלדיקט- תתרחקו מכל דבר שהוא רוסי. אני אומר לכם את זה, בתור רוסי. דיברנו על סדרות מימי ילדותנו. ויימס- אז מה אתם רוצים לעשות עכשיו? האח פתחדלת- מה שאנחנו עושים בכל מפגש! מלדיקט- ננסה להשתלט על עזריאלי! לימילו- But how would you get gallons of cheese? מלדיקט- אין לך מזגן. לעולם לא אסלח לך על כך. ויימס- גם אני לא אסלח לעצמי. היי, נדמה לי שכבר ניהלנו את השיחה הזאת בעבר. מלדיקט- שינו משהו. מישהו מחברי הפורום הוא למעשה מרגל מפורום הארי פוטר, שהגיע כדי לגנוב מאיתנו רעיונות למפגשי פורום. שמענו שירים מהדיסק של כפר ורדים!!!
יש שם שיר בשם "משכנתא". ראינו קורליין. עשינו לו ניתוח מעמיק. מלדיקט- "אני חושב שיש בסרט מסר כפול, הורים- אל תזניחו את הילדים שלכם, אחרת הם יילכו למכשפות. וגם מסר לילדים, אל תלכו למכשפות." ויימס- "כשמכשפות זו מטאפורה לסמים." מלדיקט- "שמתם לב שכל מי שרע בסרט, הוא רובוט? אני חושב שיש כאן מסר נגד טכנולוגיה." ויימס- "אבל יש כאן מסר מאוד בעייתי, כל הרעים בסרט מכוערים, ואפילו כשההורים המזוייפים שלה הפכו מטובים לרעים, הם גם הפכו למכוערים." ואז לימילו ציינה שאין בסיפורים של ניל גיימן שום מסר, זה סתם נראה אפלולי ועמוק, ואנחנו הסכמנו. מלדיקט- "אם אתה בחורה, או את בחורה..." ויימס- זה מאוד פוליטיקלי קורקט. לימילו- "לבחורות משני המינים..." מלדיקט- "מה שמצחיק אותי, מבחינתי הוא מצחיק." ויימס- "זה מאוד פוסט מודרניסטי." מלדיקט- "לא, זה מאוד מלדיקטי." ויימס- "אפילו להגיד, 'זה מאוד מלדיקטי' זה פוסט מודרניסטי." לימילו- "מוסט פודרניסטי." לימילו- "כמה שותפים אתם בדירה?" ויימס- "שלושה." לימילו- "אז למה יש לכם שבע מברשות שיניים?" ויימס- "הממ... לא יודעת." מלדיקט- "זה ה- other שותפים שלה." הטוסטר אובן שלי הוא בעצם פולימורף- מפלצת שמשנה את צורתה למשהו תמים שלא תשים לב אליו. יש לי פוסטר של סתמרוח על הקיר, והוא נחשק על ידי אנשים רבים. Well, you can't have it! It's mine!
העלנו זכרונות ממפגשי עבר. ויימס- זה מאוד קורץ לי, האפשרות הזו להקרין דברים. האח פתחדלת- אפשר להקרין שיעורי בית! ויימס- נכון! האח פתח דלת- על לוח מחיק! ויימס-
(אנשים עומדים ליד האוטו של מלדיקט ומדברים, כאילו הרכבת האחרונה לא עומדת להגיע עוד רבע שעה) ויימס- אה, אני לא רוצה להלחיץ אתכם, אבל כדאי שתסעו. אנשים- נכון. (ממשיכים לעמוד ולדבר) ויימס- תעלו על האוטו ותסעו כבר! חיפוש קרובים: מיהי החיילת שהגיעה למפגש פורום בעזריאלי? כמו כן התגבשה תוכנית: אנחנו נעשה בינואר/ פברואר מפגש לילי אצל מלדיקט. מגיעים חמישי בערב, רואים סרטים כל הלילה, ונוסעים הביתה חמישי בבוקר. (כמובן, בנוסף למפגש אצל רחל. בכל חודש, נעשה מפגש פורום אצל מישהו אחר, סבבה?
) וכעת, יש לי הרבה כלים לשטוף.
 

ויימס

New member
../images/Emo6.gif הו, אלוהים, ../images/Emo6.gif

"מגיעים בחמישי בערב ונוסעים בחמישי בבוקר"!
זה מפגש בין מימדי!
 

ויימס

New member
איך שכחתי...

מלדיקט- (קורא משהו שכתבתי על קופסא של נורה) זה הדבר הכי מוזר שאי פעם ראיתי כתוב על נורה, "לזרוק! למה זה?" זה היה "לזרוק! למחזר?"
(האח פתחדלת מתקשר ל144 כדי לשאול מה הטלפון של המודיעין של הרכבת.) מלדיקט- אז אולי פשוט תשאל אותם מתי הרכבת האחרונה. ויימס- מה, אפשר לשאול את 144 מה שרוצים, כאילו?
מלדיקט- "מתי יוצא הספר הבא של פראצ'ט?"
 

Maladict

New member
FAQ Time Travel

איך אנחנו עושים מפגש פורום לילי ביום חמישי, כשאתם באים ביום חמישי בערב ואז אתם נוסעים הביתה ביום חמישי בבוקר? פשוט הדלוריאן שלי תכנס למוסך אשתקד.
 

Maladict

New member
מחר עד לשנה שעברה היתי קורא את כל האשכול

לפני שהיתי כותב את ההודעה הראשונה. חבל שלא זכרתי את זה, זה קרה רק מחר וכבר שכחתי את זה.
 

limilu

New member
הומייגד איך זכרת את כל זה? ../images/Emo12.gif

בקשר לחיילת- היא זיהתה את השיר שהשמעתי לה וגם הייתה צריכה אחרי זה ללכת לסינמטק. עוד פרטים? אנחנו צריכים להתבייש שאנחנו לא זוכרים מי זאת.
 

ויימס

New member
נראה לי שזו הייתה enkesher.

זה מסתדר גם עם האייקון וגם עם הצבא. (אוף, זה כל כך מנוכר ומעצבן שבגרסה החדשה של הכרטיס האישי אין שמות פרטיים) זה מאוד משעשע, הראתם לי את התמונה מהמפגש ההוא, ואני מסתכלת על האנשים בתמונה, הם כל כך קטנים ולא ברורים, ואני חושבת לעצמי, "אוקיי, זה יכול להיות רוני. זו יכולה להיות לימילו. זה יכול להיות דינוזאור עם קוקו. I wouldn't know
 

ויימס

New member
הא הא! מזל טוב!

חשבתי שבאמת כבר היית אמורה להשתחרר. אבל אמרתי לעצמי, "נהה, אולי היא בקבע או משהו."
אני כבר פגשתי אותך בהרצאה ההיא, בעצם. והיה לך כובע מגניב!
 

Athaclena

New member
יש לך פוסטר של סתםרוח, זה נכון

אבל אני חושדת שאני מזהה אותו... ועל זה לא אמרת כלום! נשמע כיף אבל באמת לא היה זמן, במיוחד עם הקטן בבית. בסוף הספקנו הכל בערך
 

ויימס

New member
../images/Emo13.gif במפגש עצמו אמרתי את זה, אבל פה לא,

אז הנה: "קיבלתי את הפוסטר מרחל החמודה והמאממת!!1" אני זוכרת שפעם התלוננת שאני לא עושה איתו כלום, אז הנה, כבר שלוש שנים הוא תלוי על קיר חדרי בגאווה, וכל מי שבא אליי אומר, "הו! איזה יופי!"
 

Athaclena

New member
חוץ מאלה שאומרים...

מי זה לעזאזל???? הבאת מזור לנפשי
וחוצמזה אני לא "מאממת", לא מרשה כינוי כזה פרחי!
 

ויימס

New member
אז אני אכנה אותך, "מרנינה", מספיק טוב? ../images/Emo3.gif

וכולם חושבים שהוא מאוד חמוד, גם אנשים שבכלל לא מכירים את עולם הדיסק. ממ, דניאל, תעלה את התמונה כדי שאנשים יראו ויווכחו?
 

trillian

New member
דאמן!

המקלדת החדשה שלי לוחצת על אנטר ללא ידיעתי. ובכן. צר לי שהחמצתי אירוע מרגש זה. עם זאת, כולי תקווה שלמפגש הבא אגיע ואפילו אביא כיבוד, או לפחות אשתדל. קצת ניטפוק - למה לראות סרט שמבוסס על ספר של גיימן במפגש של פורום טרי פראצ'ט? חשוד ביותר. וכעת אשוב להרפתקאותיו של גאייבראש ת'ריפווד. להתראות!
 
למעלה