היה באמת צום קל !

tboom

New member
היה באמת צום קל !

היה באמת צום קל בהתחשב בזב שרובינו לא ממש צם צום :כלומר לא הכניס דבר מה לפיו.................או כמו שכמה מחבריי שהיו עסוקים בבקבוקים למינהם......... שתהיה עלינו שנה טובה ומבורכת בשוקולדים וממתקים לכל הנוטעים......עוד מעט הגשם ........תתכוננו טי בום חיפה
 
למעלה