היה באמת צום קל !
היה באמת צום קל בהתחשב בזב שרובינו לא ממש צם צום :כלומר לא הכניס דבר מה לפיו.................או כמו שכמה מחבריי שהיו עסוקים בבקבוקים למינהם......... שתהיה עלינו שנה טובה ומבורכת בשוקולדים וממתקים לכל הנוטעים......עוד מעט הגשם ........תתכוננו טי בום חיפה