הולכת ללונדון?
אל תשכחי לבקר ב"עין של לונדון", זה הגלגל הענק בגובה 162 מטר (אם אני לא טועה), נמצא בדיוק מול בניין הפרלמנט והביג - בן... אפשר לראות משם אפילו את גריניץ´!! (אם יהיה יום בהיר), בכל אופן, אסור, אסור להיות בלונדון בלי ללכת לעין של לונדון. פשוט אסור. יום טוב, הישיבה, חולה על לונדון

)))) אגב הגלגל נבנה ע"י בריטיש איירוויס...סתם ככה שתדעו..